Ervaren ovulatietesters

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MinnieJ, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ervaren ovulatietesters, wat denken jullie? Zal ik vandaag al mijn LH piek hebben of morgen pas gezien deze test? Er was dus nog geen smiley, maar de streepjes op allebei de testen zijn veel dikker dan afgelopen dagen.

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,4 KB
      Weergaven:
      21
  2. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Die kruitvat zou ik niet gebruiken en cb gewoon echt wachten tot je een Emile hebtb

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

En geen idee of dit een bijna aankomend ei belooft..? Als hij donkerder is dan gister?

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja ik las eigenlijk nadat ik de testen had gekocht dat kruidvat niet zo goed wordt gevonden, maar daarom ben ik vanaf dag 8 gaan testen om in ieder geval het verschil te kunnen zien en dat zie ik dus met de test van dag 8 en die van vandaag (dag 13)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Je mag bij de clearblue niet naar de streepjes kijken.. toen ik een smiley kreeg was het 2de streepje niet zo donker.. Ik zou dus doortesten.. of net als ik, goedkopere ovutesten gebruken 2 x per dag en dan als je een piek vind bevestigen met de clearblue dan weet je het zeker.. :)

6. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    De KV testen ken ik niet, maar van de CB kan ik zeggen dat je echt moet wachten op een smiley, en inderdaad niet naar de streepjes kijken.

Ik kan je de dipsticks van Zwanger & Kids adviseren. Die zijn heel goedkoop. Op het moment dat deze positief leek te zijn, gebruikte ik de CB digitaal ernaast om te checken. Werkte prima.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    De kv was bij mij dagenlang positief, en er groeide niet eens een ei zag ik later tijdens de follikelmeting.

Cb digitaal even mee doorgaan, strepen zeggen niks hoor. Staat ook in de bijsluiter :).

8. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Emmy83 ik deed precies het zelfde !
    Pco heb ik dus erg veel Testen nodig en die van zwanger en kids zijn idd erg goed en goedkoop!

9. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    nog effe doortesten ik heb ervaring met kv ovulatietesten en de streep moet echt net zo donker of zelfs nog donkerder zijn.

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Vandaag met de kruidvat test waren de streepjes even dik en ik kreeg ook een smiley, dus dan weet ik dit voor de volgende keer (hopelijk geen volgende keer...)dat dit dus betekent dat mijn piek er gauw aankomt.

Vanavond aan de slag:D:D:D!!!

Bedankt voor de reacties

11. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik duim voor je dat een volgende keer niet nodig is :D

Deel Deze Pagina