Positief of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Charlie11, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Ook ik zie een streep heb hem ook even in negatief bekeken maar zie nog steeds een streepje staan ......

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik zeg zwanger :D gefeliciteerd meid! Ik had trouwens tot week 7 last vab krampen en ongipijn... :)

3. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag weer getest. Ik was vroeg wakker dus ik heb rond 6 uur een test gedaan. Ik durfde niet goed, bang dat er geen tweede lijntje zou staan.
    Eerst deed ik de kruidvat test en deze gaf weer een heel licht streepje. Maar deze was lichter dan gisteren. Hierna heb ik een actiontest gedaan, hier was helemaal niets op te zien!
    Ik ben weer naar bed gegaan, ik heb tegen mijn vriend gezegd dat het waarschijnlijk niet raak is omdat het streepje weer lichter is.
    Nu sta ik rond 9 uur weer op en nu is het streepje donkerder geworden op de kruidvat test, en nu is dit streepje donkerder dan de testen van de andere dagen. Op de actiontest zie ik nog steeds niets (vriendlief zegt iets heel lichts te zien, maar die van gisteren was duidelijker).
    Ik zag de foto's toevoegen, maar ik heb echt geen idee meer. In de beschrijving van de kruidvat staat dat er na 5 minuten een streepje kan verschijnen, maar als dit nu bij mij het geval is, wordt die dan elke dag een beetje donkerder bij opdrogen? En dan daarnaast een negatieve actiontest...

Ik zit nu 1 dag voor nod.

Bijgevoegde bestanden:

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hey Charlie... Ik denk wel dat je test positief is hoor.
    Als het niet zo zou zijn zou de test niet donkerder worden.
    Bovendien kan je het beste vergelijken met eergisteren, hcg verdubbeld om de dag.

Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Ik zit in hetzelfde schuitje... Morgen nod en ook positieve test :)

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik zeg; GEFELICITEERD!!!!

6. Lovel

Lovel Actief lid

16 jan 2012
    235
    3
    18
    Vrouw
    Duidelijk! gefeliciteerd!

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ohh patruusje, wat zie ik nu, een positieve test!! Duim voor je dat deze blijft plakken!

8. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

9. WLE

WLE Niet meer actief

Ik zou de clearblue doen dan weet je het zeker!
    Ik zeg alvast gefeliciteerd! :D

10. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Duidelijk! Gefeliciteerd!

11. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Lijkt zeker goed! :)

12. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Gefelicicteerd! :)

13. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Thanks, ik ben ook zeer hard aan het duimen!;)

14. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Maar waarom is dan de actiontest negatief?
    Vandaag heb ik niet getest, ik had alleen nog de clearblue en die durfde ik nog niet te gebruiken omdat het streepje zo onduidelijk is. Daarnaast moest mijn vriend vroeg weg vanmorgen en wil hij de clear blue graag samen doen :)
    Vandaag nod, hopelijk kom ik de dag goed door :)

15. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik herken het, had precies hetzelfde (mijn vraag staat iets lager dan de jouwe) ik had zaterdag op nod zelfde als jij. Woe ervoor had ik cb met indicator gedaan, was negatief. En toen zaterdag zo'n test van is het ja of is het nee... Vresrlijk. Ondetussen nog steeds niet ongesteld en als dat zo blijft ga ik morgen weer een cb met indicator doen... Zit dan een paar dagen na nod maar man o man wat is het spannend. Ik denk er de hele dag aan. Jij ook veel succes met verder testen en afwachten. Hoop op een positief resultaat voor je!

16. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Giebel: ik zag het, ik lees ook met jouw topic mee! Ik kan alleen niet echt reageren, want ik weet het dus ook niet ;)
    Ik denk er ook de hele dag aan! Heel vermoeiend! Stiekem plannetjes maken van 'wat als'. En dan het volgende moment 'maar waarschijnlijk is het helemaal niet zo'.
    Ik zie een licht streepje, maar waarom is die binnen de afleestijd dan zo licht en wordt het pas later donkerder. Is het dan negatief? En ik zie nu een aantal mensen met van deze twijfeltesten van de kruidvat, wat als het nu een productiefout is en we dus allemaal in hetzelfde schuitje zitten met vals positief? Want waarom is dan de action test negatief? Al was daar eerder dus wel een licht streepje op zichtbaar. Ik had ook een topic gezien van iemand (weet even niet meer wie) die had een streepje op die van de kruidvat en niet op clear blue. Het blijft me bezig houden!

17. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik zeg gefelichiteerd! t zou kunnen dat de test van action meer hcg nodig heeft en daarom negatief was, want de kruidvat testen staan bekend als zeer gevoelig en hebben een laag hcg gehalte nodig om positief te kunnen slaan .

18. Tina2012

Tina2012 Lid

5 mei 2012
    17
    0
    0
    kinderopvang, gastouderopvang
    zaandam
    Ik heb ook een vraag.
    ik ben nu 1 dag overtijd en heb een test gedaan
    in de wachttijd was de test positief en toen de leestijd om was was hij negatief

19. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Nergens niet om.. maar zou toch echt 10x eerder de kruitvat test geloven dan een action test!..

20. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bij mij begon die precies zo met de kv test. streepje kwam ook na een minuut of 5 pas.
    dat wondertje ligt me nu te roepen boven vanuit haar bedje!
    geniet ervan meid!

Deel Deze Pagina