Omdat ik na bijna 2 jaar wéér maar niet zwanger werd, zijn we de medische molen maar weer ingestapt. Deze maand begonnen met tempen en bloedprikken om te kijken of er een ovulatie plaats heeft gevonden. Temp ging voor het eerst heel goed, ging netjes omhoog en blijft hoog. Afgelopen donderdag heb ik een foto laten maken van mijn stuitje, omdat ik erg veel pijn heb met zitten. Toen ik op de tafel lag werd mij gevraagd of ik zwanger ben. Het overviel mij en ik heb gezegd, dat zal vast niet omdat ik net pas de mmm inga... En omdat ik erg veel pijn heb, wilde ik het niet uitstellen. Achteraf baalde ik heel erg, want ik had wel enigszins een vermoeden, omdat ik wat rode afscheiding de dag ervoor had. Ik heb net een test gedaan en die gaf heel duidelijk zwanger aan. Als je op het internet gaat zoeken naar röntgen en zwangerschap, wordt je niet vrolijk. Ik ben nu ook heel verdrietig. We willen zo graag een tweede kindje en dat lijkt nu werkelijkheid te worden, maar toch ook weer niet. Morgenochtend ga ik gelijk het ziekenhuis bellen, maar wilde mijn verhaal even kwijt.
Ik zou je zelf gewoon rustig houden en morgen idd even bellen. Maar wel blij zijn meid. Gefeliciteerd !!!
Je moet rustig aan doen en proberen geen stress te hebben. Even een positief verhaal hoop dat je er beetje rustig van wordt Mijn buurvrouw die had een ongeluk gehad en moest de scan in mri Na de scan kwamen ze er achter dat ze 11 weken zwanger was dus ja en dan hoop angst voor de baby. Ze moest wel geopereerd worden. Dat is ook gebeurt. En haar arm was gebroken. Dus moest ook na 7 weken weer een foto gemaakt worden En zij heeft een prachtige gezonde dochter !! Meid doe rustig aan en geniet er van
Meis, ik werk op een operatie kamer en kom dagelijks in aanraking met röntgen straling. Een keertje onbeschermd in straling is geen ramp. Maak je niet teveel zorgen er over! Geniet lekker van je baby'tje!
mijn zusje kwam er ook laat achter dat ze zwanger was (was mirena verloren zonder dat ze het wist) mri en röntgen gehad.. Niks met het mannetje aan de hand nu!!! Wat enorm fijn dat je spontaan zwanger bent!!!!!!
niks aan de hand hoor, althans dat zijn de woorden van mijn vk. het gaat om zeer grote hoeveelheid stralingen wat slecht zou zijn, denk aan iemand ie hele dat werkt op een rontgenafdeling. ze moeten zich natuurlijk wel indekken dus nemen geen risico's. ze hebben daar overigens goede schorten liggen dus kan geen kwaad ze volgende keer gewoon aan te trekken, had diegene ook kunnen voorstellen!
In het vliegtuig heb je echt veel meer straling, verstelde iemand die op de Rongten werkt. En je mag ook vliegen als je zwanger bent
Ik heb net ook het ziekenhuis gebeld en die vrouw zei eigenlijk hetzelfde als jullie. Helemaal happy nu dus! 13 januari moet ik naar het ziekenhuis voor echo en behandelplan, heel spannend!