Blij zijn of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lolaatje1, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    Omdat ik na bijna 2 jaar wéér maar niet zwanger werd, zijn we de medische molen maar weer ingestapt. Deze maand begonnen met tempen en bloedprikken om te kijken of er een ovulatie plaats heeft gevonden.

Temp ging voor het eerst heel goed, ging netjes omhoog en blijft hoog.

Afgelopen donderdag heb ik een foto laten maken van mijn stuitje, omdat ik erg veel pijn heb met zitten. Toen ik op de tafel lag werd mij gevraagd of ik zwanger ben. Het overviel mij en ik heb gezegd, dat zal vast niet omdat ik net pas de mmm inga... En omdat ik erg veel pijn heb, wilde ik het niet uitstellen.

Achteraf baalde ik heel erg, want ik had wel enigszins een vermoeden, omdat ik wat rode afscheiding de dag ervoor had.

Ik heb net een test gedaan en die gaf heel duidelijk zwanger aan.

Als je op het internet gaat zoeken naar röntgen en zwangerschap, wordt je niet vrolijk.

Ik ben nu ook heel verdrietig. We willen zo graag een tweede kindje en dat lijkt nu werkelijkheid te worden, maar toch ook weer niet.

Morgenochtend ga ik gelijk het ziekenhuis bellen, maar wilde mijn verhaal even kwijt.

2. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    Ik weet eigenlijk niet of ik het topic wel goed geplaatst heb...

3. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou je zelf gewoon rustig houden en morgen idd even bellen.

Maar wel blij zijn meid. Gefeliciteerd !!!

4. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een foto gehad met 6 weken zwangerschap. En heb een super gezond kindje op de wereld gezet

5. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    Dat klinkt positief!

Ga ik ook proberen te zijn!

6. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet rustig aan doen en proberen geen stress te hebben.

Even een positief verhaal hoop dat je er beetje rustig van wordt Mijn buurvrouw die had een ongeluk gehad en moest de scan in mri
    Na de scan kwamen ze er achter dat ze 11 weken zwanger was dus ja en dan hoop angst voor de baby. Ze moest wel geopereerd worden. Dat is ook gebeurt. En haar arm was gebroken. Dus moest ook na 7 weken weer een foto gemaakt worden

En zij heeft een prachtige gezonde dochter !!

Meid doe rustig aan en geniet er van

7. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Meis, ik werk op een operatie kamer en kom dagelijks in aanraking met röntgen straling. Een keertje onbeschermd in straling is geen ramp. Maak je niet teveel zorgen er over! Geniet lekker van je baby'tje! :)

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Nou dat klinkt geruststellend! Gefeliciteerd!

9. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    Zo lief jullie reacties, bedankt!

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mijn zusje kwam er ook laat achter dat ze zwanger was (was mirena verloren zonder dat ze het wist) mri en röntgen gehad.. Niks met het mannetje aan de hand nu!!!

Wat enorm fijn dat je spontaan zwanger bent!!!!!!

11. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Nou een hoop positieve reacties. Gefeliciteerd

12. poco

poco Lid

15 mei 2013
    74
    0
    6
    NULL
    Beilen
    niks aan de hand hoor, althans dat zijn de woorden van mijn vk. het gaat om zeer grote hoeveelheid stralingen wat slecht zou zijn, denk aan iemand ie hele dat werkt op een rontgenafdeling. ze moeten zich natuurlijk wel indekken dus nemen geen risico's. ze hebben daar overigens goede schorten liggen dus kan geen kwaad ze volgende keer gewoon aan te trekken, had diegene ook kunnen voorstellen!

13. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    In het vliegtuig heb je echt veel meer straling, verstelde iemand die op de Rongten werkt. En je mag ook vliegen als je zwanger bent

14. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    Ik heb net ook het ziekenhuis gebeld en die vrouw zei eigenlijk hetzelfde als jullie.

Helemaal happy nu dus!

13 januari moet ik naar het ziekenhuis voor echo en behandelplan, heel spannend!

Deel Deze Pagina