Hoi allemaal, ik ben al een tijdje aan het meelezen op het forum omdat we bezig zijn met zwanger worden en het allemaal erg spannend vinden! Over twee dagen is mijn NOD. Ik kon niet wachten met testen.......dus ik heb vanmiddag een test gedaan Nu twijfel ik............is het positief of niet?? De horizontale streep en de teststreep zijn duidelijk te zien. De foto is gemaakt na drie minuten. Je moest hem aflezen vanaf twee minuten tot maximaal tien minuten. Ik zie ook een heeeeeeeel vaag verticaal streepje maar beeld ik me dit nu in of zou ik heel misschien toch zwanger zijn? Wat zien jullie? Misschien wil ik het wel te graag zien en zien jullie niks.
ohh de welbekende early kruidvat testpennestreep Deze zijn niet altijd helemaal betrouwbaar en geven vaak valse strepen. Heb je geen kv2v5?
ik zie geen pennenstreep hoor, zie een brede blauwe streep!! Denk dat het positief is, maar zou voor de zekerheid morgenochtend met een andere testen!
Nee geen kv2v5, alleen cb maar nu vind ik die iets te duur om al voor mijn NOD te gebruiken.....suf he
Ik zie wat, en vind het ook geen pennestreep maar een goede dikte. Morgen of overmorgen één ter vergelijking. Ik zou ook hoop hebben nu hoor! Toi toi!
Vind t ook heeeeel spannend! Vrijdag ga ik weer testen denk ik..........als ik het zo lang vol kan houden
Ik vind deze echt positief! Een pennenstreep is het zeer zeker niet! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Nogmaals testen met een andere test is wel handig, maar denk dat die ook een positief resultaat gaat geven.
Dit is echt geen pennestreep hoor! Onzin. Een pennestreep is een heel dun streepje, letterlijk wat het woord al zegt, een pennestreep. Dit (wat ik hier op mijn beeldscherm zie) is over de gehele breedte even breed.
Ik vind m positief en lijntje is zeker geen pennenstreep! CB met indicator zegt waars ook al 'zwanger', denk ik!
Ik zou m ook als positief beschouwen.. en ik had inmiddels al alle testen gehaald die er te krijgen zijn bij de drogist om vervolgens morgenochtend opnieuw te testen!! haha.. maar dat ben ik...
Heb m eens op de laptop bekeken en daar is ie idd wel breder dus positief. Op gsm als ik inzoemde verdween de streep, vandaar mijn pennestreepgedachte