Ik vroeg me af, zoals het onderwerp als zegt of je eisprong geweest is zodra je weer negatief test. . Ik heb gisteren 3 posi ovu testen gehad. . En vanmorgen een negatieve, betekent dit dan ook dat je ei is gesprongen omdat de lh piek ook niet meer aanwezig is.. Groetjes
Nee... Enige wat je positieve testen zeggen is dat je ei eraan komt! Na de eerste zo'n 24-48 uur erna. Kan ook eerder, maar een lichte test zegt niet dat hij gesprongen is
zoals hierboven al gezegd wordt: nee. Overigens is een posi ovu nooit een garantie dat een ei ook daadwerkelijk is gesprongen (2 dagen daarna). Dan zou je ook de temp methode er bij moeten gebruiken.
Helaas maar waar idd. Ik had vorige week een positieve test, helaas tnt nog geen eisprong te bekennen in mijn temp lijst
Dankje voor jullie reacties! Ik wacht het af nu.. had wel t idee buikpijn te hebben zoals ze aangeven wat bij je ovulatie voor kan komen. Daarnaast zag ik dat ik had genoteerd dat het de vorige maand precies zo was op dezelfde dag. We hebben gesext dus nu op het wachtbankje..