Ik zie ook wel wat hoor. Alleen is het tricky he zo voor je menstruatie. Er kan nog zoveel gebeuren. Ik hoop voor je dat je een knaller gaat hebben over een paar dagen!
Vanacht . Vl moet 4 uur werken dus kwart voor 4 n restje gedaan kon m'n plas echt niet meer ophouden . Ziet er niet goed uit he ?
Even kopiƫren van het centrale topic: Denk dat het bij mij einde verhaal is helaas. Na het vage lijntje van zondag, heb ik maandag 's middags getest met kv en action en naks. Gister weer met ochtendurine en weer een tuurstreep net na afleestijd Ben nu wel elke avond naar in mijn maag, en mijn borsten doen ook nog steeds pijn, maar ik heb het idee dat dat minder wordt...13dpo...had gehoopt dat het duidelijker zou zijn. Op mijn foon zie ik hem, en op mijn scherm ook wel als ik op mijn stoel wiebel , maar denk dat ik hem niet goed heb kunnen vastleggen...
Wat spannend voor je ...Het kan ook zo zijn dat je eisprong wat later was, waardoor je ook later positief test ...Ik hoop voor je dat het dat is. (Ik zie overigens ook een (weliswaar vaag) streepje ) Sterkte en ik hoop voor je dat ze op gaan lopen!