Positief of niet ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lisanne123, Sep 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Waaghals

Waaghals Actief lid

Oct 20, 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Gefeliciteerd!ik had met 5 wk 2-3 wonen met 6 wk een 3+ maar dacht dat ik al 3+ zou moeten hebben met 5+2 dagen ofzo en dat was nog niet dus pas op met door testen kan je onnodig veel stress opleveren weet ik uit ervaring afgelopen woensdag een kloppend hartje gezien dus komt vast goed een hele fijne zwangerschap!

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,862
    0
    36
    Bedankt voor de reacties :D
    Hij staat er jeeeeeej 😄😄😄 !
    Ik heb de gyn gebeld (slikte clomid ivbm pcos)
    En heb volgende week donderdag al een echo , vind dat eigenlijk niet zo fijn omdat je meestal niet het hartje ziet kloppen dan en dat kan best voor onzekerheid zorgen . Zouden jullie het een week verzetten ?

Er stonde trouwens 2 eitjes op springen . Dus kans op een 2-ling maar dat de testen eerst 1-2 aangaven en toen 2-3 betekend toch dat het er 1tje is?
    Anders zou er wel gelijk 3+ staan denk ik ?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

3. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

Sep 26, 2013
    1,907
    0
    36
    Gefeliciteerd!:D

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Hoever ben je nu precies? En hoever ga je tijdens de echo zijn? Hartactie is gemiddeld te zien vanaf 6w3d.

Dat hoeft niet hoor. hCG heeft een vrij ruime bandbreedte.

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,862
    0
    36
    Hilly1980 ,bedankt voor je reactie . tijdens de echo zou ik 5.0 weken zijn , beetje vroeg vind ik . Misschien een weekje verzetten ?
    Maar het is denk ik ook niet voor niks dat ik volgende week al moet komen .

6. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    Gefeliciteerd met jouw zwangerschap! :)
    Misschien gewoon even met ze bellen en aangeven waarom je twijfels hebt bij zo vroeg al een echo. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat alleen het zien van een vruchtzakje niet echt geruststellend aanvoelt, dat zou ik ook pas hebben bij een druk knipperend hartje :)

Share This Page