Zwanger en kids midstream

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sparky, Sep 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik had besloten om geen zwangerschapstesten van zwanger en kids meer te doen.
    Maar ik kreeg net mijn nieuwe lading ovulatietesten binnen en hier hebben ze nu dus 2 midstream zwangerschapstesten bij gedaan.

Het zijn niet de ultragevoelige, tenminste dat staat niet op het zakje.

Wat is jullie ervaring met deze testen?

2. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Als er "zwanger&kids" op de test zelf staat is het geen ultra gevoelige volgens mij.
    Deze testen hebben mij nooit vals positieve lijntjes gegeven.. Die ultra gevoelige daarentegen.... Pff!

Succes deze ronde en maar hopen dat de zwangerschapstesten knallen over paar weken :).

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Het is dan inderdaad niet de ultra gevoelige. Nou ja, ik was niet van plan om voor nod te testen dit keer. Mijn nod is op 12 dpo.

4. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Ik had de uiterst gevoelige midstream ook bij ovulatietesten gekregen. Heb er op 8dpo heel duidelijk positief mee getest, op 7dpo nog echt omo (en ik ben iemand die op hun dipsticks altijd een streepje heeft). Ik vond ze dus heel fijn!

5. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Het is vroeg en ik lees niet goed het zijn de normale. Die heb ik nooit gehad, maar mijj ervaring met hun midstreams is dus goed, ook al heb ik deze nooit gehad.

6. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Hier geen streepje op de midstream, alleen op de dipsticks ultra gevoelig.

Share This Page