zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waussie, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    hoi,

ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft maar ik weet het even niet meer.. Ik had donderdagavond een test gedaan omdat ik al 10 dagen over tijd ben maar die was negatief. En nu heb ik vanochtend een test gedaan en daar zag je echt een ieniemienie dun streepje dus mijn vraag of ik nu zwanger ben of niet ben helemaal in de war!

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik zie hem wel, voor 10 dagen overtijd wel heel onduidelijk hoor. Was je cyclus al regelmatig? Weet je wanneer je je ei hebt gehad?

3. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    hoi ja ik ben wel vaker iets over tijd geweest een paar dagen tot een week uiterlijk. Ik weet alleen niet of me ei al is geweest.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zie niets, denk door de flits.
    laat ei kan natuurlijk altijd. over 2 dagen maar weer testen en hopelijk is hij dan duidelijker

5. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik zie de streep, als je echt al 10 dagen over tijd bent is het wel erg licht, maar als ik je goed begrijp varieert je cyclus wel vaker en zou een latere eisprong dus ook kunnen. Over 2 dagen nog eens proberen om te zien of je test duidelijker wordt (al zou ik zelf niet kunnen wachten en het morgen gewoon opnieuw proberen :p)

6. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    ja daarom vond ik het ook zo raar zo licht streepje maar het is van de kruidvat 2v5 en heb vaker gehoord dat die heel onduidelijk is. Maar inderdaad de flits kan het zijn. Maar ik ga maandag ook maar naar de huisarts daar laten testen. Dank jullie wel voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina