Clearblue digital geeft aan niet zwanger - wl tweede streep.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Froetsel, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo ladys.
    Ik heb een vraagje ik heb vanochtend de clearblue Digital gedaan waar je dus de omhulsel hergebruikt en 3 test strips bijzitten.

Ik heb dus een test gedaan daar verscheen netjes niet zwanger. Dus ik haal de test eruit om hem weg te gooien zie ik toch een vage streep.
    Snap er nu dus niks meer van hierbij een foto image.jpg

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Deze test kun je NIET aflezen aan de hand van de streepjes. Staat ook in de bijsluiter.
    Ik had een paar jaar geleden zelfs twee duidelijkere streepjes en was echt niet zwanger.
    Sorry.

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Precies wat be happy zegt.

4. Misschien even op laten drogen en nog eens in de houder plaatsen? Of gaat dat niet?

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee dat kan niet!Negatief is negatief.Als je naar streepjes wilt kijken moet je geen digitale doen.Ik had ook twee duidelijke streepjes en echt niet zwanger.

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    beter kruidvat 2 voor 5 euro kopen. zijn erg gevoelig en sneller positief

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    2 streepjes zegt níets bij deze test. Echt niet! Alleen het resultaat in het afleesvenster telt.

8. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Mag je niet als positief beschouwen dit... beter nog even andere test proberen...

9. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop t dan gewoon negatief is. Zit er niet op te wachten namelijk.. Nou doe canavond even een kruidvat test

10. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

En toch is het dan wel vreemd dat er dan wel 2 streepjes daarop komen toch?? Waarom is dat dan?

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Moet je Clearblue vragen. Schijnbaar komen er ook standaard strepen op die niks betekenen.
    Nogmaals ik had twee duidelijkere strepen en was 100% niet zwanger (zat toen al in de MMM).

Je kunt je dan ook afvragen waarom CB in haar bijsluiter vermeld dat je de test niet aan de hand van de streepjes kunt aflezen. Zal er niet voor de lol staan toch? :p

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik doe bijv. altijd de digitale ovulatietest met smiley. En ik heb deze cyclus nog geen smiley en ook nooit 2 streepjes als ik hem er uit haal. Maar gisteren ook geen smiley maar wel duidelijk 2e streepje. Ik ga dan toch denken dat er iets onderweg is.

Maar ik snap het hoor, dat het negatief is. Maar toch.. haha, vraag ik mij af WAAROM. Maar wat jij zegt, andersom is het hetzelfde eigenlijk.

Dus ik zou inderdaad even zo'n kv doen, heb je zo duidelijkheid.

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Als ie zegt dat je niet zwanger bent, dan ben je ook niet zwanger.

Toen ik er positief mee testte zag ik echt twee dikke strepen erop staan. Ik denk dat de streepjes wel iets zeggen, maar dat je altijd (of bijna altijd) een vaag streepje hebt staan.

De eerste foto was op nod, de tweede 4 dagen later. In het scherm stond bij allebei 'zwanger'.

Bijgevoegde bestanden:

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Die testen geven altijd streepjes. Negatief is negatief bij deze test.

Deel Deze Pagina