Positief of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bijnazwanger, 24 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik zie het nu wel!!
    Maar idd is niet raar dat die niet is opgelopen want het HCG verdubbeld per 2 dagen.
    Morgen weer testen dan zou je echt verschil moeten zien (hoeft geen wereld van verschil te zijn hoor haha)

2. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja ik zie ook een streepje, ik duim heel erg mee! :)

3. bijnazwanger

3 jan 2014
    91
    0
    0
    Ik dacht net. Heb lichte positieve zwangerschap test maar dacht als ik niet zwanger ben dan heb ik mijn cyclus niet helemaal in beeld dus voor zekerheid nog net een ovulatie test gedaan. Door miskraam 2 maanden terug heb ik niet meer echt inzicht in mijn cyclus. Nu heb ik een knal ovulatie test. Wat kan ik hieruit opmaken? Ben ik zwanger of heb ik nu mijn ovulatie. Laatste menstruatie begon 1 april. Normaal cyclus van 28 dagen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      8
  4. bijnazwanger

3 jan 2014
    91
    0
    0
    Hier overzicht van hele cyclus meting.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      41,9 KB
      Weergaven:
      21
  5. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Als ik eerlijk ben zie ik tussen je andere lh testen geen positieve test ertussen (kan ook door de foto komen zoals hij genomen is). Ik denk persoonlijk dat je je ei dus nu hebt aan de knaltest te zien. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik zou er iig gebruik van maken. Mocht je hcg test wel oplopen, heb je het iig gezellig gehad...

6. Rebelleflower

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Zie idd nergens anders een LH piek tussen je testen.. Maar dan zou je nu opeens wel eens hele late eisprong hebben.. Je hoeveelste cyclus is dit?

Een ovulatie test reageert ook op zwangerschap.. Maar goed dat is natuurlijk niet iets om vanuit te gaan..
    Zou idd wat bertje123 zegt het toch voor alle zekerheid even gezellig maken.. En morgen weer keer testen met een zwangerschap test.

7. bijnazwanger

3 jan 2014
    91
    0
    0
    Het is mijn 2 keer na mijn miskraam. Heb 9 maart een miskraam gehad. Maar heb daarna wel Omo witte zwangerschap testen gehad. Zeker vanavond even gezellig maken. Ben net snel digitale test gaan halen dus morgen vroeg eff digitale en dan duimen.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    voor een digitale heb je nog niet genoeg hcg... vraag me eerder af of je test niet op LH reageerd... zou toch nog klussen voor de zekerheid

9. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Op basis van je testjes zou ik ook zeker adviseren om het gezellig te maken en te hopen dat je over 2 weken een knaller van een zwangerschapstest hebt. Bewaar die CB digital, joh! Zonde van je geld 😊

10. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik ben het met de dames eens! Veel plezier met klussen :D

11. Rebelleflower

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Heb je nog een keer getest? Als je eisprong is geweest zou die nu veel lichter moeten zijn en je zwangerschap test negatief.
    Zou idd de digitale even bewaren want ook al ben je zwanger je hebt dan te weinig HCG voor een digitale test. Dan moet het streepje wel iets duidelijker zijn.

12. bijnazwanger

3 jan 2014
    91
    0
    0
    Vanochtend nog een zelfde zwangerschap test en Ovu test gedaan. Precies hetzelfde als gister. Knal ovulatie test, ziet er hetzelfde uit als gister en zwangerschap test ook hetzelfde, niet opgelopen. Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon mijn ovulatie heb. Heb inderdaad de cb test bewaard 😉 Want met de stekende pijn gister ga ik toch uit van late eisprong en dan maar aftellen. Volgens mij kon je 9 dagen na eisprong testen toch?

Deel Deze Pagina