Hee meiden, weten jullie raad? Vanochtend kv2v5 getest met ochtendurine, binnen afleestijd blanco, na n half uur nog steeds (en ik ben een notoire tuurder, kijk echt GOED en LANG), en paar uur later opeens een heel vaag ver weg lijntje, zie foto! Vanmiddag herhaald met een action test, en precies hetzelfde verhaal, in eerste instantie niets, tweede ook niet, maar opgedroogd iets heel vaags te zien. Ik ben al twee dagen overtijd maar gezien mijn borsten pas 6 dagen later pijn begonnen doen als normaal kan het best zijn dat mijn ei later was... Hoe zouden jullie dit streepje interpreteren? Dit is ronde 8, ik vind het zo spannend! x pips
Ik zou hem interpreteren als negatief.Na afleestijd is het niet meer geldig,omdat er indrogers op kunnen komen.Helaas voor nu...ik hoop dat je snel een positieve test hebt.
mag je niet als positief zien, is ook grijs. negatief dus. dit kan bij elke test gebeuren, zelf ook vaker gehad. hopelijk snel een lijntje binnen afleestijd!
heb dit vaak gehad met kv én andere merken, helaas altijd een indroogstreepje gebleken, kan je idd niet als positief beschouwen. maar verwarrend is het natuurlijk wel. Hopelijk heb je snel een mooie positieve test
Ik had dit afgelopen ronde ook na afleestijd en helaas niet zwanger. Die was net als die van jou meer grijs dan roze. Maar als je ei later is geweest en je NOD dan nog moet komen zou het natuurlijk altijd kunnen dat je later deze ronde wel een echte positieve test hebt, maar daar zegt deze test niets over Succes!
Ook gehad, bleek een indroger te zijn. Ik werd toen gewoon op tijd ongesteld. Dit was de mijne na een paar uur.
Ben bang dat het inderdaad een indroog lijntje is. Dat heb ik ook eens gehad met de kv test. Ik heb ook een vraagje he, Hoe voeren jullie de ovu testen eigenlijk uit? Ik heb het nu elke ochtend gedaan en lees vandaag pas dat ochtend urine helemaal niet goed zou zijn? Maar het is netjes elke dag een stukje opgelopen heb niet heel gek ineens een mega streep elke dag ofzo. Kan ik hier nu nog wel van uit gaan? Heb echt altijd met ochtend urine getest.
Voor de details ik had gisteren en eergisteren pas een duidelijke streep. Test al 6 dagen die dagen ervoor waren ze heel licht. Vanmorgen ineens een knal streep dat hij nog donkerder was dan de controle streep. Maar telt dit nu wel?
Ik zou dat ook als negatief beschouwen. Je kunt je namelijk ook afvragen waarom er een maximum afleestijd in de bijsluiter staat vermeld.Volgens mij is dat voor de Kruidvat test een half uur.