Ik kreeg net ineens lastig van onwijze steken, terwijl ik mijn nod pas over een week verwacht aangezien de laatste twee cyclussen 35 dagen duurde. Nu dacht ik op cd12, ik doe maar even een test aangezien ik steken kreeg in mijn lies en ik vind hem eigenlijk al aardig donker?? Wat denken jullie?
Welke kant is de test en welke de controle streep? Als de donkere lijn de teststreep is dan is die zeker positief. Als de licht lijn de teststreep is dan is het nog niet positief. De testlijn moet donkerder of in elk geval net zo donker zijn als de controlelijn.
Die in het driehoekje is de teststreep. Hij is dus nog lichter, maar wel donkerder dan normaal. Kan het zijn dat een test echt oploopt? Dacht dat het altijd van licht meteen donker was
Bij mij lijken ze wel wat op te lopen rond de knaller maar bij lang niet iedereen is dat zo. LH schommelt gedurende je hele cyclus. Zou vanaf nu twee keer per dag gaan testen zodat je je piek niet mist.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Is bij mij ook net zo. En idd LH kan altijd schommelen, dus de test kan soms wat donkerder zijn dan eerder zonder dat je bijna je piek hebt.
Kan het ook nog zijn dat het morgen weer helemaal weg is en dan ineens week later komt of kan ik wel verwachten dat het er in deze dagen wel aan zit te komen?
LH schommelt, het kan ineens knallen maar ook aflopen en volgende week pas knallen. Dat kunnen wij helaas niet voor je voorspellen. Zoals eerder gezegd, lopen ze bij mij wel een beetje op rond de knaltest maar dat is niet bij iedereen zo. Je zult een paar maanden moeten proberen met ovulatietesten om uit te vinden hoe het bij jou werkt.
Lastig te zeggen. Bij mij schommelde ze een beetje heen en weer, maar toen waren ze wel lichter dan die van jou. Op dag 21 pas had ik smorgens ook zo'n test als jij en savonds was die even donker als de controlelijn, dus positief. De volgende morgen nog donkerder en savonds weer licht. Ik ben blij dat ik toen 2x dgs testte. Ik weet niet of je ook op je afscheiding let, maar als die ook zo is als in je vruchtbare periode plus je buikpijn dan zou ik zeker vanavond nog eens testen! Ik zie dat je pas 3 menstruaties heb gehad, dus het zou goed kunnen dat je nu weer een kortere cyclus hebt ipv 36 dagen. Ik kan me je topic van afgelopen ronde nog herrineren. Hoop dat deze ronde raak is! Succes!
Lief berichtje manon! Mocht het morgen of vanavond even donker zijn ben ik dan al te laat met klussen vanavond? .. ik ben benieuwd! Had daarvoor ook al cyclussen van 30 dagen maar toen niet bezig met kindjes. Deze drie is echt sinds we proberen. Zou fijn zijn als die weer een week korter is dit keer ..
Ik weet ook niet of een miskraam ervoor kan zorgen dat je cyclus weer korter wordt of door de war wordt geschopt. Nee hoor je bent dan prima op tijd. Een positieve ovulatietest betekend dat de lh-piek het hoogste is, dus vlak voordat hij springt. Volgens mij zeggen ze altijd doe het op de dag van je positieve ovulatietest en een dag daarna dan zit je goed.
Nou ik zit helaas op dag 6 van mijn menstruatie. Dacht echt dat vorige ronde raak was, vooral omdat we mijn ei ook zo goed benut hadden. Maar aan de andere kant ook wel blij dat ik nu menstrueer na cyclus van 35 dagen ipv 105 dagen. Mijn nieuwe NOD is 21 juni en ik ben vorig jaar 21 juni gestopt met de pil. Zou mooi zijn als ik precies een jaar later een positieve zwangerschapstest in handen heb toch, hihi! Heb gisteren weer nieuwe ovulatietesten van zwanger en kids besteld, dus start over ongeveer een week weer met testen.
He wat naar.. ken het ook van de vorige keer. Gewoon doorgaan en dan gaat het echt lukken! Jij had ook tuurstreepjes toch? Volgens mij wordt de ovu test van vanochtend donkerder dan die van gisteren. Wat denken jullie? Bovenste twee van gisteren en onderste van vandaag