Positief of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Krokodilletje, 15 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokodilletje

15 okt 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi Allemaal.

Tot vorig jaar was ik hier behoorlijk actief. Na 2,5 jaar "onverklaarbare" onvruchtbaarheid besloten we om mijn spiraaltje weer terug te plaatsen omdat mijn lijf alle hormonen niet meer goed aankon. Nu blijkt dit al die jaren en ernstig tekort aan vitamine B12 geweest te zijn. Word ik nu voor behandeld en we hebben in overleg met de arts besloten weer opnieuw te proberen om zwanger te worden.

Nu heb ik al een week allerlei klachten, maar ik weet na al die jaren wel dat dat eigenlijk helemaal niets te betekenen heeft en dat dat net zo goed een menstruatie zou kunnen zijn die eraan komt.

Maar goed, anyway. Nu een dag overtijd, en deze test (kruidvat)
    Ik heb al meerdere mensen laten zien, en die zeggen toch echt dat die positief is. Ik vind de streepjes wat ver van elkaar, maar ze staan echt allebei in het testvenster, dus niet op de watjes of het plastic aan het einde van de stick.

Hij is nog licht, maar dit is positief toch? Ik ga na het weekend opnieuw testen, maar ik hoop dat ik voor het weekend toch wat wijzer kan worden haha.

Groetjes!

Bijgevoegde bestanden:

2. Faithx

Faithx Actief lid

27 jul 2016
    147
    1
    16
    NULL
    NULL
    Snap wat je bedoeld idd, ik zie een streepje maar wel ver van elkaar idd. Zou een nieuw testje doen! Lijkt me dat je gewoon zwanger bent, dus hopelijk gefeliciteerd!!!

3. Krokodilletje

15 okt 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zeggen mijn vriendinnen dus ook, maar ben zóóó voorzichtig met blij zijn nog gezien de afgelopen jaren. Wel nu voor het eerst al een tijdje echt het gevoel dat ik zwanger ben, misselijk, krampjes etc. Maar wat ik al zei, klachten en symptomen zeggen mij niets meer ;)

Nieuwe test doe ik hoe dan ook, maar ik hoop dat jullie iets over deze test kunnen zeggen ;)

4. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik zou even wat druppels water erdoor laten lopen. Ik wil je niet teleurstellen maar vind het er nogal apart uit zien alsof de kleurstof is opgehoopt streepjes staan naar mijn idee te ver uit elkaar.

Ik hoop voor je dat het alsnog positief blijkt!

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Deze test is helaas echt 100 procent negatief.
    Hetgeen wat je voor een streep aanziet,is een ophoping van urine en kleurstof wat niet goed is doorgelopen.De testen worden machinaal gemaakt wat betekent dat de streepjes altijd even ver uit elkaar staan...

6. Krokodilletje

15 okt 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat dacht ik dus al die jaren ook altijd, tot de apotheek tegen mij zei dat sommige testen afwijken qua plaats van streepjes, als ze maar in het testvenster staan. Het is namelijk in dit geval niet het einde van de stick, zit er nog ruim voor ;)
    Ik heb ook al eens eentje met ophoping gehad en die zat aan het einde de stick, dat is nu niet het geval.

Begrijp me niet verkeerd hoor, het kan natuurlijk zoiezo wat je zegt, en ik ga daar ook wel klein beetje vanuit, maar toch..

7. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ik zou deze ook als negatieg beschouwen en even een nieuwe doen. De streepjes horen helaas echt niet zover uit elkaar te staan. Zo is hij ongeldig. Hoop natuurlijk van harte dat een nieuw testje een mooi streepje laat zien op de juiste plek :)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    +1 ook zuur dat er gelijk gefeliciteerd geroepen wordt.

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dan heeft de apotheek je helaas echt verkeerd geïnformeerd...Het klopt echt niet wat ze je verteld hebben...

10. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind deze test er eerlijk gezegd heel raar uitzien en zou 'm zeker nog niet positief durven noemen... morgen even een nieuwe proberen!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zou nog een keer testen! Duim voor je!

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik zou dit als negatief beschouwen.

13. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Wat de apotheek zegt klopt alleen als de beide streepjes op een andere plek staan in het venster. Dan zit de strip er net wat verkeerd in. Dat is bij deze test niet het geval. Kleurstof kan zich ook zo ophopen, maar dit is niet het teststreepje dat uitslaat, helaas!

14. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Moeilijk te zeggen obv deze test. Het lijkt of de C streep ook wat ver naar de zijkant staat. Misschien is dit gewoon een slecht gefabriceerd testje. Als dit kv 2v5 is heb je er nog één liggen toch? Die zou ik morgen eens proberen.
    Ik duim voor je!!

15. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik vind het er eerlijk gezegd ook een beetje apart uitzien. Je zou verwachten dat de teststreep dan juist verder in het midden zou staan en niet verder naar het einde aangezien de afstand tussen beide streepjes wel altijd hetzelfde is. Ik zeg dus voor nu niet positief, ik zou even een ander testje doen!

Hopelijk is die positief

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heb je alweer opnieuw getest?

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Was ik ook benieuwd naar

18. Krokodilletje

15 okt 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet. Ik had geen nieuwe test in huis, en ga dus straks nieuwe halen ;) Nog geen ongi te bekennen in ieder geval (nu 4 dagen overtijd)

19. Krokodilletje

15 okt 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er wel water overheen gedaan om te zien of de streep zou verdwijnen, en hij blijft gewoon staan. Of is dit geen garantie? ;)

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik denk dat je zwanger bent! Want je controlle streep staat ook meer aan het begin! Wel even laten weten he :)

Deel Deze Pagina