dag dames, Na uren turen wil ik even een 'onafhankelijk oog' inschakelen. Ik ben helemaal nieuw op het forum. Ik heb vanochtend een early sensitest gedaan. dpo 10. Wat zien jullie op de test?
dat meende ik ook te zien. Maar dit had ik ook al afgelopen dagen. Ik krijg het streepje sneller te zien.. Eergister zag ik ook al een roze waasje. Ik heb dinsdag een innestellingsbloeding gehad. Althans, daar ga ik van uit gezien de waasjes. Op zich een vrij vroege innestelling dus. (druppeltje licht bruin bloed, dus oud). Had het intussen dan niet al een duidelijker streepje moeten zijn?
Ik zie ook zeker een streepje, ik zou over 2 dagen nog eens testen hoop dat hij oploopt alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd
Bruin bloed is oud, dus het zou ook van je eisprong kunnen zijn geweest die een aantalen dagen daarvoor had plaatsgevonden. Ik ze niks op je test trouwens. Daarbij stel dat de innesteling dinsdag was kan je op woensdag nog niet posi testen. Het duurt 2-3 dagen voordat hcg zichtbaar is op een gevoelige test.
Zie heeeeel in de verte wat maar 10 dpo is nog vroeg. Nog even geduld en hopelijk loopt hij dan mooi op!! Ziet er in ieder geval hoopvol uit 😃