vanmorgen getest zag binnen 5 minuten dit maar zijn deze testen van de jumbo wel goed betrouwbaar? heb er geen ervaring mee :# .. krijg het niet echt duidelijk op de foto/
Ik lijk iets te zien maar de Jumbo testen zijn echt niet betrouwbaar! Zou even Kruidvat 2 voor 5 euro halen
Ik ook niet helaas. En heb al meerdere keren gelezen dat de testen van de Jumbo echt ontzettend onbetrouwbaar zijn. Ik zou morgenochtend opnieuw testen met een andere test
Ik zie wel een streepje ja maar ik heb ook met de testen van jumbo 2x vals positief getest dus betrouwbaar zijn ze helaas niet. Ik zou gaan voor de predictor (early) ik weet niet of je nog voor je nod Zit?
Ik zie helaas niets.. maar probeer eens een andere test. Heb geen ervaring met jumbo testen maar lees overal dat ze niet betrouwbaar zijn. Hou je ons op de hoogte?
Ja ik zie zeker wat, maar is ie wel roze? Op de foto lijkt ie grijs, al hoewel positieve tuurstreepjes wel vaker grijzig beginnen. Op welke dag in je cyclus zit je nu? Ik zou idd ook even een predictor early doen.