Ik ben een beetje obsessief aan het testen, ik schaam me er kapot voor maar na vroege miskraam vorige maand kan ik het helaas nu gewoon niet loslaten. Gisterochtend een test gedaan en vanmorgen, en ik heb het idee dat die van vanmorgen een tikkeltje lichter is, toevallig had ik ook nog een action test liggen en die is weer veel positiever dan die van gister of vanmorgen. Ik had 4 dagen geleden een "2-3 weken zwanger" van clearblue, dus zou er al spraken kunnen zijn van dat hook effect? Ik had met 6 weken bij mijn middelste opeens een lichtere test, ik was toen niet dagelijks aan het testen dus weet niet wanneer die testen lichter werden. Wat denken jullie als je zo naar de testen kijkt? Iemand die ook soms een pietsje lichtere test had de volgende dag en waarbij het wél goed ging?Zie ik spoken? Ik vrees dat ik een beetje doordraai.... Bovenste test is van zondagochtend, middelste vanmorgen en action test ook vanmorgen
je testen knallen toch? vooral je action test. ik zou (over)morgen nog eens testen. ik snap heel goed dat je obsessief qan het testen bent en je bent niet de enige geloof mij. ik test nu IEDERE dag sinds 8/9 dpo en ben vandaag 23/24 dpo
nu ik het nog eens zelf onder de loop neem zie ik dat die van vandaag het begin lijntje toch wat donkerder is bij de sensitest dan gister, dus niet over de hele dikte van de streep maar het randje zeg maar van de streep....
Oh gelukkig ik ben niet de enige gek....ach ik vertelde het aan een vriend en hij zei, natuurlijk doe je dat, vooral na vorige maand, hij zei ik zou het ook doen als ik een vrouw was, als je daarmee soort van kan meten of het toeneemt of niet het hormoon...
je ziet elke keer eerst het randje donkerder worden, snap je wat ik bedoel? Bij de sensitest is er telkens spraken van een randje, bij andere testen misschien gelijkmatiger verdeeld de streep
ja dit dus. er zullen vast meer mensen zijn die het gek gaan vinden, maar dit is nu soort van enige houvast die ik heb. als het mis gaat gaan mijn testen traag oplopen of aflopen. heb morgen een vroege echo dus heb ik het zo overleefs al die dagen hahah. ik zou nu nog geen zorgen maken over je testen. ik vind ze er goed uitzien!
Je testen zijn meer dan donker genoeg lieverd Probeer het wat los te laten. Je hebt het nu niet in de hand. De natuur moet nu zijn werk doen ❤️
jaa ik zie wat je bedoelt, ook je controle streep ik lichter dan de vorige test, dus het koet wel goed zitten. niet stressen en hopelijk komt het goed! dikke knuff
Welke streep is nou de teststreep op die van Sensi? Meestal zit de teststreep toch het dichtstbij de dop? Dan lijkt het wel alsof de teststreep donkerder is dan de controlestreep op die van vanmorgen? Of kijk ik nu verkeerd? En als ik het toch verkeerd zie, vind ik ze alsnog super mooi. En een 2-3 op CB, ook al top! Probeer vertrouwen te hebben, al is dat heeeeel moeilijk (ik weet het..).
De test streep zit op zijn max qua kleur denk ik omdat de controle streep lichter nu is. Dus ik denk dat je hcg nog steeds mooi stijgt. De action test heeft meer hcg nodig/ is minder gevoelig dus die kan die hoogte makkelijker aan zeg maar. Hopelijk snap je wat ik bedoel. Dat je nog aan het testen bent snap ik wel hoor maar pas op voor het hook effect, zou niet te lang door blijven testen of daar wel rekening mee houden dat je niet alsnog onterecht in de stress schiet.
Volgens mij is alle kleurstof naar de teststreep gelopen... De teststreep is nu toch donkerder dan de controlestreep als ik bet goed zie? Gefeliciteerd!
Niks aan het handje! Zou jezelf proberen te dwingen te stoppen met testen. Want dit maakt je alleen maar bang. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Zelf 2 miskramen achter elkaar waarvan ik er bij de tweede vroeg achter kwam door lichter wordende testen. Dus ik snap je angst, maar je moet er echt mee stoppen.
Ik heb deze zwangerschap ook alle testen die ik in huis had opgemaakt, maar op ten duur valt er niet meer te testen. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en vanaf 5 weken lopen de lijntjes niet meer op omdat ze niet donkerder kunnen. Ik hoop dat je het snel los kan laten en kan gaan genieten van je zwangerschap. <3
Oh ik begrijp je gevoel ZO goed. Schaam je er niet voor hoor. Lekker blijven testen als jou dit een goed gevoel geeft. Maar... geeft het je nog een goed gevoel of levert het alleen maar meer spanning en stress op? Een ietswat lichtere test zegt niks over of het goed gaat of niet (heb ik deze zwangerschap ook een dag gehad). Ik heb 8 miskramen gehad en soms liepen de testen toch nog gewoon op. Of ze liepen al af. Hoe moeilijk het ook is, probeer afleiding te zoeken en het vertrouwen te hebben dat het goed gaat. En het klinkt miss heel hard, maar mocht het wel mis gaan kan je er toch niks aan veranderen. Probeer er een beetje van te genieten! ♡
Ja want nu ga je zitten wachten op het hook effect en heb je weer stress als je die niet hebt (ervaring ) ik heb nooit het hook effect gehad. Dus helaas is er niets meer om je nog zekerheid te geven nu je testen knallen. Je moet het echt loslaten en proberen te geloven in een goede afloop.
Jouw testen knallen als een malle. Ik zou echt stoppen met testen nu, anders maak je jezelf echt helemaal gek. Ik snap je heel goed, heb een missed abortion gehad vorige zwangerschap maar ik ben na mijn knaltest van deze zwangerschap direct gestopt met testen. Je kunt het toch niet veranderen en je moet proberen om op jouw lichaam te vertrouwen. Zoals het er nu uit ziet gaat het prima!
Ik ben ook als een malle aa het testen geslagen. Maar misschien een hele domme vraag hoor wat is het 'hook effect'? Vandaag komt Moeders voor Moeders bij mij over de vloer voor de intake.