Even een vraagje... vanmorgen een Clearblue met wekenindicator gedaan waar een mooie 2-3 op kwam. Heel mooi voor mijn termijn (vandaag NOD / uiterlijk morgen). Maar tijdens het wachten begon de 3+ te knipperen. Het lijkt dus een beetje alsof ik net op het randje zit qua HCG maar dat ie toch op 2-3 uit is gevallen. Of zegt dat verder niks? Iemand anders ervaring mee? Ik ben al de hele week heel erg misselijk en het wordt steeds erger dus begin een beetje bang te worden voor een tweeling.
Ik had op m'n nod bij m'n jongste zoon al 3+ maar dat was er echt maar 1 Bij m'n dochter had ik na nod 1-2 en tijdens de echo waren er twee vruchtzakjes te zien. Eentje met vruchtje en de andere zonder. Het zegt dus niet zo veel
Hier precies hetzelfde en dit ook 2x gehad. De 1e keert was het een tweeling g en de 2e keer niet. Het zegt dus inderdaad niks.
Ik denk dat het niet zoveel zegt eigenlijk. Het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent van een tweeling. Heel spannend! Lekker kletsen in het uitgerekend clubje.
Hier op mijn nod 2-3. Uiteindelijk bij de echo bleken het er wel 2 te zijn. Mijn kruitvat testen waren wel echt knal dat was bij mijn eerste zwangerschap niet het geval. S6 met wachten tot de echo!!
Zegt helemaal niets, t is een indicatie met 0 waarde wat dat betreft. Mijn gyn had er een hekel aan omdat het vele vrouwen onterecht stress gaf.
Hier ook al heel snel knal testen, maar er zit er toch echt 1. Hoeft overigens niks te voor jou natuurlijk. Kunnen er nog wel twee zijn.
Heb je de 3+ al gehad? of nog niet meer getest? ik had 12DPO, 6 dagen geleden 2-3 op CB. Vandaag toch stiekem geprobeerd en nog steeds 2-3 maar ik zag hem, als ik via de zijkant keek ook op die 3+ knipperen. Ik ben ook benieuwd wanneer ie daarop springt. Ik ben ook nog geen 5 weken.