Hoi meiden, Ik ben vandaag 8/9 dpo en omdat ik weer eens bruin verlies had wat ik iedere keer heb voor mijn NOD besloot ik maar te testen, ik dacht dan kan ik het afsluiten. Toen ik niks zag deed ik hem na 2 minuten weg. Daarna kwam ik terug en zag ik toch een lijntje. Het heeft echter meer van een pennenstreep weg, maar is wel roze. Omdat ik nog nooit vals positief had getest besloot ik er nog eentje te doen. Dat is de onderste (binnen de afleestijd). Bovenste is na afleestijd. Ik lees overal dat die kv2v5 erg achteruit is gegaan, dus voor ik weer hoop krijg, wat denken jullie? Is dit een overduidelijk fout indroog lijntje en heb ik een verkeerde verpakking in mijn handen gehad, of is er hoop? Ik heb achter veel te vroeg getest en hoopte daarmee duidelijkheid te krijgen, maar dit is dus alles behalve duidelijkheid geworden haha!
Ja ik ben bang dat dit een indroogstreepje is helaas. Maar je bent nog erg vroeg, dus hij kan nog positief worden.
Ik vind m best duidelijk, maar omdat je zoveel berichten over dit soort valse lijntjes op deze testen leest, zou ik er morgen nog een doen om te zien of er oploop is.
Het lijkt wel of er oploop is, maar ik ben echt nog mega vroeg met 9/10 dpo. @RoGiJuLi vind je deze beter? Ik weet het, ik had nog een dag moeten wachten, maar ik wilde weten of ik een fout doosje te pakken had en dit is een nieuwe
Ja! Die heb ik na 4 minuten gemaakt die foto. Deze was net weer, 11dpo. Denken jullie dat dit voldoende is voor 11dpo of is hij te licht? Ik ben zo bang met mijn miskraam verleden
Dankjewel voor het mee kijken en je reactie! Ik volg jouw verhaal ook al een tijdje, jij hebt ook een hoop verdriet en spanning gehad zeg! Zo blij om te lezen dat alles goed gaat nu
Aah wat lief!! Helaas zijn we er nog niet en moet ik heel kalm aan doen om te zorgen dat ze blijft zitten, ook al weeenremmers gekregen. Maar we hobbelen rustig naar het derde trimester toe en het einde komt steeds dichterbij. ❤️ En jij gefeliciteerd
Hallo allemaal, Vanmiddag getest en leek wit .. Toen ik na een paar uur de test nog eens bekeek zag ik dit .. indroogstreepje? Voel me zo gek waardoor ik twijfel. (Action test)
Mooie oploop hoor, gefeliciteerd!! Begrijpelijk dat je je zorgen maakt vanwege je mk, maar dit ziet er mooi uit!!
Je kunt beter even een eigen topic openen, dan zul je meer reacties krijgen. Dit is een beetje verwarrend voor degene die het topic geopend heeft. Ik zie wel een licht streepje trouwens.