Hallo , hoe donker worden jullie ovulatie testen.. ik heb ze van sensitest ( 25 mIU/ml ).. maar de teststreep is bij mij nooit donkerder als de controle streep... al zie ik tussen de testen wel verschil in donkerte... dus ik ben benieuwd naar die van andere mensen... de eerste foto zijn de testen al wat ouder Groetjes Twinkle
Hey! Ik zie dat je 1x per dag test? Waarschijnlijk heb je een hele snelle piek, en moet je 2-3× per dag testen om die hele donkere test te zien. Bij mij is het ook: dagen heel licht (ik test om 7u maar joew tijd is idd beter), en dag op dag van piek iets donkerder, dan test ik einde van de ochtend nog eens en dan is het testlijntje echt donkerder dan de controle. Volgende dag al weer heel licht. Als ik niet de tweede keer zou testen zou ik de piek nooit zien op de tests Misschien is die van jou savonds.
Ja idd 1x per dag , omdat dat werd aangegeven maar miss idd voldoende x 2 keer doen… en ik deed het ( begin) middag urine omdat het werd afgeraden met ochtend urine te doen
Klopt hoor van de ochtendurine, dat het beter is smiddags te testen voor LH! Voor mij is dit alleen beter vol te houden en ik kan zo ook mijn piek vinden.
Ik heb ook een mailtje gedaan naar sensitest zelf.. ff kijke wat hun erover zeggen .. maar ik ga zeker in mn hoofd houden om of 2x te gaan testen per dag.. en miss dan idd ook de gevoeligere variant
Bij mij bleven ze ook altijd zo, met 3x testen, met die sensitest. Bij mij waren de donkerste toch ok, ben er in elk geval zwanger mee geowrden.
Blijkbaar heb ik altijd een wat hogere lh .. want zelfs op dag 3 krijg ik lichte streep .. en wat LOts al zei.. wss korte piek dus idd meer testen rond die dagen.. en gevoeligere testen hebben geen nut omdat deze testen al wat aangeven .. ( dat kreeg ik ook te horen van sensitest zelf).. wel bedankt voor jullie reacties ☺️
ik dacht ik geef nog even een update , ik ben 9 april begonnen met testen , en heb gister en vandaag 2x getest ( + vanavond ook een digitale gedaan)