Ik begrijp er helemaal niks meer van!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joos1, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    #1 joos1, 19 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2015
    Hoihoi,

De afgelopen dagen heb ik met de Zwanger en kids early midstream testen getest en hij was voorzichtig positief.

Gisteren een KV early test gedaan (iets minder gevoelig dan de zw. & kids test) en die was witter dan wit.

Vanmorgen kon ik het toch niet laten en heb ik toch nog een x de zw.& kids test gedaan en toen kreeg ik dit na 4 minuten:

Hieronder zie je de test van vandaag en die van gisteren samen:

Nu lees ik ook weer dat de tests van zw. & kids vals positief kunnen zijn (vorige maand waren ze spierwit btw) dus nu zit ik nog steeds te twijfelen of we voorzichtig blij kunnen zijn of niet :(

Wat vinden jullie????

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik vind ze toch wel erg duidelijk eerlijk gezegd. ook al is het een kleine foto. streep is wel binnen de tijd en mooi roze?
    ik zou anders de kv 2v5 proberen. die early zijn maar rare dingen

3. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Van wat ik zo lees moet je de test binnen 10 min. aflezen anders ishij ongeldig.
    Gisteren zag ik iets vaags, maar wist het niet zeker.
    Na het douchen nog een keer gekeken en toen was het een streepje (alleen dus wel buiten de tijd) en vanmorgen zag ik na 4 minuten het streepje.

Bij mijn vorige zwangerschap (10 jaar geleden, eindigde in miskraam na 8 weken) zag ik 3 dagen voor NOD al een vette streep met een normale test (was ook hondsberoerd :) ), dus die vage streepjes doen me twijfelen of ik ze "serieus" moet nemen of niet.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb in het begin alleen vaag getest, pas 14dpo echt heel duidelijk en op 16dpo die op mijn avatar, misschien was toen je ei ook wat eerder ;)
    maar het ziet er wel hoopvol uit iig!

5. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
  6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dagen na eisprong ;) days past ovulation

7. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    oooh dan is er nog hoop voor mij, zit op 12 DPO ;)

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    T ziet er wel roze en positief uit. Verder geen ervaring met deze testen. Bij de kruidvat heb je 2 testen voor 5 euro. Deze hebben weinig hcg nodig om positief uit te slaan en ze zijn betrouwbaar. Ik zou deze gewoon eens halen en dan morgenochtend gaan doen.

9. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Ik zie heel duidelijk 2 streepjes
    Ik duim voor je

10. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik zie ze duidelijk. Voor de zekerheid zou ik een kv 2v5 halen en doen, die zal zeker een duidelijke streep geven als je op andere testen al zo'n streepje ziet

11. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    We hebben geen KV in de buurt dus ik ben vanmorgen voor de Etos early gegaan ;)( zondag a.s is mijn nod) en eerst zag ik niks (volgens de test kan je na een minuut al resultaat zien), toen een vaag lijntje en na en minuut of wat dit:

Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

Nu is deze test, anders dat de zw. & kids test, na 5 minuten al niet meer geldig dus ik zit weer in dilemma of het niet een vals posi streepje is.
    Naar mijn idee wordt het streepje ook niet dikker...

Daarnaast heb ik ook het gevoel dat ik ongi moet worden, kramp, kramp en nog eens kramp dus ik durf de uitslag nog niet serieus te nemen.

Vermoeiend ben ik of niet:)

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Deze is positief hoor! Gefeliciteerd!

13. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Duidelijk hoor :) Gefeliciteerd :)

14. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Neej hoor je bent niet vermoeiend, je wil alleen wat meer zekerheid hebben en dat is logisch natuurlijk.

Ik vind t er ook positief uit zien hoor.

15. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zeg ook positief! SSpannend!

16. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Deze vind ik toch echt positief eruit zien hoor!

Deel Deze Pagina