Even gauw een kort verhaaltje, heb in 1,5 jaar tijd 3 miskramen gehad allemaal voor de 6de week. nu ben ik opnieuw zwanger ongeveer 5+3 dagen (iui) Alleen met testen worden gewoon niet meer donkerder. heb wel veel buiksteken(hoort er bij toch?) heb voor de reste beetje gevoelige borsten verder geen klachten! heb maandag me eerste echo. me testen waren bij de vorige 3 zwangerschappen nooit zo donker maar toch blijf ik erg onzeker! hebben jullie een mening over me testen en de buiksteken??? alsvast bedankt Liefs
testen lopen mooi op, zijn echte knallers op het einde! buikkrmapen horen erbij, je baarmoeder groeit en dat voel je als steekjes en krampjes. Van harte met je zwangerschap!!!
Ten eerste: gefelciteerd! Maar kan me voorstellen dat je na 3 mk's er onzeker bent. Ik vind het een heel mooi rijtje testen! Donkerder worden ze niet. En klachten zeggen niets over een zwangerschap. Er zijn veel vrouwen die weinig klachten hebben. Probeer je anders zoveel mogelijk af te leiden en niet meer te testen. Heel veel succes maandag! Hoop goed nieuws!
Je testen worden niet donkerder omdat ze niet donkerder kunnen worden Ze zijn al op hun donkerst Die buiksteken heb ik ook, is je baarmoeder die zich opricht dus eigenlijk een teken dat alles goed gaat daarbinnen (voelt aan als ongi krampen). Ik begrijp dat je je zorgen maakt maar ik zou nu niet meer testen aangezien je maandag een echo krijgt. Je HCG wordt op den duur zo onmeetbaar hoog dat je soms wel lichtere testen zou kunnen krijgen omdat de test niet meer weet wat te doen met zo'n hoge concentratie. Je zult vast een mooi knipperlichtje zien maandag, en zo niet was het nog te vroeg en zul je die vast de volgende keer zien Ikzelf maak me ook enorm veel zorgen, hoewel dit mijn allereerste zwangerschap is, maar ik lees gewoon teveel van andere meisjes... dus dat is ook niet echt bevorderlijk. Veel succes maandag en laat iets weten hé
Je testen knallen welm hoor, kv wordt niet donkerder als die onderste!! Maar helaas zegt stijging van het hcg niets over een goed verloop van een zwangerschap. Komt goed meis, heb vertrouwen, was voor mij ook erg moeilijk na 3 miskramen.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes... het is gewoon spannend, even het weekend doorkomen en dan hopen dat het maanag goed is! vind het echt doodeng...
En nu niet meer testen, want door een teveel aan HCG kun je een vals testresultaat krijgen... Succes bij je eerste echo!!!
Stop nou met testen meid. Je kunt er niets van aflezen. Het is een mooie test en het enige wat je kan doen is je echo afwachten. En dan de volgende... Het blijft een kwestie van wachten tot de volgende mijlpijl. Maar jezelf niet gek lopen maken, daar gaat het niet beter van. Ik wens je een prachtige echo toe die hopenlijk wat onzekerheid weg kan nemen.
gefeliciteerd meid maar vind jij echt dat ze niet donkerder worden ? zoals ze zeggen ze kunnen niet donkerder worden en zien er heel mooi uit.ik denk niet meer testen en proberen te genieten van je zwangerschap als er iets niet goed gaat kun je er toch niets aan doen en zie je het wel komen maar om zo te testen hele tijd kom je ook nergens succes
Mijn testen hebben in de vorige zwangerschap nooit geknald en er ligt nu een ventje van dik een jaar in bed Vind je testrij er supergoed uitzien! Hoop dat het goed mag blijven gaan!
Hey Meiden, Ik dacht laat even weten hoe het is gegaan bij me eerste echo... was super zenuwachtig... maar er was een zwangerschap waargenomen alleen het vruchtzakje zat er met nog niks zichtbaar in het vruchtzakje. na berekening was ik gisteren 5 week en 4 dagen dus ook nog wel erg vroeg, maandag weer een echo en hoop dat ze dan wat kunnen zien... dus nog een week in spanning! Liefs
Gekke meid, hoe donker had je ze willen hebben? Dit is toch prachtig!? Donkerder worden ze niet hoor!
Niet meer testen meid Als je HCG op een bepaald punt is kunnen de testen zelfs negatief worden Mijn testen waren met 4 en 5 weken knal, en vanaf 6 weken nog maar een super licht streepje Hoe hoger je HCG op een gegeven moment, hoe lichter de test Ook de CB digital is na de 8 weken zwangerschap onbetrouwbaar en kan ipv 3+ dan ineens 1-2 weken aangeven (volgens de gebruiksaanwijzing) Ik werd hierdoor mega onzeker, dus niet meer testen! Met 5+3 is je kindje net 2 millimeter en dus logisch dat je niks of weinig ziet. Komt goed meid!
Ik snap je onzekerheid meid! Het zijn supermooie testen. Zoals een aantal meiden al zeiden ze kunnen niet donkerder worden als dit. Ik hoop dat je een mooie eerste echo mag hebben en straks een mooie wondertje in je armen mag sluiten.