Dank jullie wel !! Ben er nog steeds een beetje onderste boven van. Hoop dat het snel kan bezinken hahahaha
1e x ingeleid + ks met 40+1, 2e geplande ks met 39+4 en nu weer geplande ks eind deze maand. Datum zeg ik hier niet ivm meelezers. Dus echte aftellen is begonnen. Zo definitief zon geplande datum...brr.
Heb al een zoon van 10 uit een vorige relatie. Maar nu 3 jaar met huidige vriend , hij heeft zelf nog geen kinderen. Dus dit word wel ons eerste kindje samen
Vergelijkbaar met mijn situatie dus, alleen is mijn dochter iets jonger, bijna 8 leuk hoor! Heb je t m al vertelt?
Ja maar hij is nog wel sceptisch .. Hij wilt het liever van het ziekenhuis horen , dan pas kan hij echt blij zijn zegt die
Dat kan ik ook wel begrijpen idd Is die nog nat? Die je net gedaan hebt? Dan zou ik even wachten tot ie droog is, en dan vergelijken
Hij lijkt wel lichter idd.. heb je je test van eergisteren nog? Als je m daarmee kan vergelijken zou die donkerder moeten zijn dan die test, en dan zou t een goede oploop zijn hoor
Dan is deze wel.donkerder hoor heb nogsteeds goede hoop, maar ik snap dat je een slag om de arm wil houden tot je zekerheid hebt