Gefeliciteerd!! Je urine kan de ene middag wat minder geconcentreerd zijn geweest dan de andere middag. Was bij mij ook. Ik zie over all duidelijk oploop, dus je bent hartstikke zwanger!
Dank jullie wel .. Heb toch weer even een testje gedaan. De linker is van eergister ochtend en de rechter van nu net.
Hahaha kijken hoelang je dat volhoud (Ik vond t erg lastig.om tot vandaag te moeten wachten met mn laatste test)
Denk dat ik hetzelfde zal hebben hoor, al heb ik nog zo’n grote mond. M’n testen knallen nog steeds niet , dus misschien dat ik me erbij neer kan leggen als het zover is. Maar goed aan de andere kant kan ik om die cb niet heen als die goed nieuws aangeeft. Hahaha we blijven maar op zoek naar bevestiging
En als mijn situatie! Alleen heb ik 2 dochters... maar ook 3 jaar samen met een man zonder kinderen van zichzelf. We moeten een clubje oprichten
Gefeliciteerd! En niet druk maken over opeens een iets lichtere test. Ik gebruikte deze testen ook en die van 18dpo was bij mij donkerder dan 2 dagen later. Ik was al in de stress maar zie banner