Ik probeer al een tijdje met gevoelige dipsticks (vanaf 10 mIU/l LH) mijn eisprong te vinden. Ik krijg alleen nooit een echte knaller. Ik ben onregelmatig ongesteld sinds de geboorte van mijn zoontje (cyclus wordt steeds iets korter) en ik gebruik geen medicijnen of andere dingen die de testen kunnen beïnvloeden. Dit is mijn cyclus tot nu toe: Dag 1 t/m 5 menstruatie Dag 6 t/m 10 spotting of gekleurde afscheiding Dag 8 t/m 15 ovulatietest heel licht grijs/roze streepje (negatief?) Dag 16 tot menstruatie ovulatietest bijna gelijk aan controlestreepje Wat betekenen deze uitslagen? Heb ik na dag 16 mijn eisprong gehad, of heb ik eigenlijk helemaal geen LH piek gevonden? Ik vind het raar dat ik geen knaltest heb en dat ik geen echte piek heb, maar meer een verhoogde hormoonwaarde gedurende de helft van mijn cyclus. Ik zal mijn cycli bijwerken in mijn handtekening, zodat jullie daar ook iets van kunnen zeggen misschien. Ik hoop op ervaringen, tips en advies!
Ik zou aankomende cyclus is proberen te testen met een ander merk. Kan zijn dat je met dit merk gewoon geen knaller krijgt. Ik heb voor mijn dochter getest met action testen en ook geen knaller gehad.
Dat is misschien wel een goed idee. Heb jij na de action testen positieve ervaringen met een bepaald merk?
Een ander merk proberen is een goed idee denk ik. Zelf wel altijd knaltesten met die van de action. En anders eventueel temperturen maar dat heeft pas zin als je wel gewoon regelmatig sex hebt want zodra je het daarmee kan zien ben je eigenlijk al te laat. Maar het helpt je wel inzicht in je cyclus te krijgen
Ik heb goede ervaringen met 2 be sure. De gewone dipsticks niet d extra gevoelige. En heb de cb smiley om te checken of die echt positief is