Hoi, Ik zal mijn test nog plaatsen. Heb eergisteren bloed laten prikken en die 0,1 En gistermorgen had ik deze test. Nu heb ik gelezen dat een week na je eisprong een bloedtest pas kan. Een week na mijn ei is 11 april 6 april was de innestelling En 15 april verwacht ik mijn menstruatie
Een bloedtest kan veel eerder aantonen of je zwanger bent dan een urinetest. HCG 0,1 met bloedtest en negatieve urinetest = niet zwanger sorry. Dat verandert ook niet binnen een paar dagen, tenzij je nu rond je ei zit. Wanneer ben je gestopt met de pil en ben je sindsdien regelmatig ongesteld?
Je meent al vanaf 16 maart allerlei streepjes te zien. Je test bijna dagelijks. Uit de bloedtest blijk je echt niet zwanger. Stop voorlopig even met testen, want je maakt jezelf helemaal gek op deze manier wat ook nog eens voor uitstel van je menstruatie kan zorgen. Geloof je nog steeds dat je zwanger bent, dan kun je ook een echo laten maken door een verloskundige. Kun je precies zien wat er aan de hand is. Ben benieuwd wat de echo zegt....
Dat lijkt mij een omowitte test En inderdaad zou je nu al wel een HCG verhoging in je bloed moeten kunnen constateren. Ik denk ook niet zwanger, sorry
Lieve meid, ik begrijp dat je heel graag zwanger wilt zijn. Maar je gooit echt geld weg door je volledige maand elke dag te testen. Dat is echt zonde! Je bent echt 100% niet zwanger met een bloedtest van 0,1. Mijn advies: wacht even rustig af tot je ongesteld wordt en ga vanaf dag 10 van je nieuwe cyclus goedkope ovulatietestjes doen. Dan kun je een beetje inzicht krijgen in je cyclus. Na je eisprong kun je ongeveer na 10 dagen eventueel een licht streepje verwachten. Maar hou er ook rekening mee dat de gemiddelde vrouw er een jaar over doet voordat ze voor het eerst zwanger is. Heel veel succes!
Ik verbeeld me niks. Ik zie toch echt duidelijk een streep. En ik heb met mijn dochter ook een bloedtest gehad. Die was ook negatief paar dagen later had ik een positieve test in mijn handen. Maar dit streepje verbeeld ik mij niet
Ik slik al heel lang geen pil. En ik heb al twee zwangerschappen gehad. Heb twee heerlijke meiden. Ik weet allen met mijn tweede dochter dat de testen in het begin niks aan gaven. Toen een bloedtest laten afnemen. Was negatief maar vertrouwde het niet en ging meer kwaaltjes krijgen weer een test gedaan en was toch echt positief. Dus ik bedoel maar
nou. gefeliciteerd, je bent zwanger. ik vind je een beetje naïef hoor. als je dat zo graag wil geloven, geloof het. maar als niemand hier een 2e streep ziet.. succes dan maar.
Tja, wij kunnen alleen iets met de feiten die je ons geeft en die feiten zeggen VOOR NU niet zwanger...
Op de bovenste foto in dit bericht zie ik een heel licht streepje! Op de andere foto's helaas niet.. Maar soms zijn ze heel moeilijk op de foto te krijgen
Ik verwacht ook mijn menstruatie om 15-04 en de Test was gisteren al positieve ik hoop dat je ook zwanger bent
Mag ik vragen waarom je al een bloedtest hebt gehad als je NOD nog niet is geweest? Ik vertrouw zelf de kruidvat testen niet meer helemaal. Denk wel dat het nog net te vroeg is voor je om te testen, misschien nog een paar dagen wachten? Is lastig, ik weet het succes!!
Dat was op advies van de verloskundige. Omdat zei een streep zag maar niet helder genoeg. Vandaar de bloedtest.