Als dit weer een foutieve test van de kruidvat is word ik gek. Streepje stond er tijdens het opdrogen al na 30 seconden)en blijft ook staan. Deze foto is tijdens het opdrogen!
Nou er staat een mooi streepje hoor. Waarschijnlijk zal hij na 20 minuten nog wat duidelijker bijkleuren
Hij zier er ook roze uit ofniet? Ik heb te vaak foutieve negatieve testen gehad. Maar hier zag ik direct een lijntje. HEb daarna nog een test gedaan maar hoefde eigenlijk niet te plassen, dus van een paar druppels. Die was wel negatied. Zegt dat san Iets? Of was mijn urine niet geconcentreerd genoeg? Zit op 4 dagen voor nod, 10dpo. Best vroeg ook nog natuurlijk'
Dan was je urine niet goed genoeg meer. Gewoon morgen weer een test doen. Hoe ziet de test er nu uit?? Je kan eventueel het kapje eraf halen en dan een foto maken op de vensterbank bij het raam. Dan heb je ook geen schaduwen van het venster
Ik zeg positief hoor! De mijne zagen er ook zo uit in het begin. Inderdaad nog redelijk vroeg, maar gewoon morgen of over 2 dagen weer testen!
Nog 1! Sorry ben nogal onzeker dat het weer foutief is. In het echt zie ik het streepje veel beter. Niks vergeleken met alle andere keren da ik moest turen en hopen dat ik iets zag.
Ik zie een streepje! En hij is binnen 5 min. Dus lijkt mij goed nieuws! Nu even afwachten of hij mooi oploopt. Gewoon morgen ochtend nog een keer testen!
Ben zo zenuwachtig! Zou me raken als hij weer vals is. Als ik logisc nadenk weet ik dat deze er beter uit ziet! maar toch. Spannend allemaal'
Kan het niet laten maar toch nogmaals getest, wil gewoon zo graag bevestiging. Ben bang dat als ik te blij word en hij morgen weer negatief is ik zo Verdrietig zal zijn. Test was nu megatief