Hey meiden, Willen jullie eens meekijken en zeggen wat jullie ervan vinden? Ik heb op 2 september mijn laatste menstruatie gehad en weet door ovulatietesten dat ik een late eisprong had. Waarden waren 21 en 22 september het hoogst dus vermoedelijk de 23ste of 24ste mijn eisprong. Zo zou ik een 12tal DPO zijn.Ik ben tarwekiemolie gaan gebruiken omdat ik normaal maar een luteale fase van 9-10 dagen heb. Nu heb ik al sinds zaterdagochend het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt (krampen, heel de tijd het gevoel dat je bloed verliest) maar voorlopig blijft deze uit. Vanmorgen dan toch maar een testje gedaan om zeker te zijn dat ze eraan komen maar hetgeen normaal volledig wit is, is nu naar mijn mening een tuurstreepje of zie ik dingen die er niet zijn? Op foto is het iets minder duidelijk daarom ook zwart-wit. Groetjes
Ik zeg positief maar zou ff zo,n kruitvat 2 v 5 doen deze pakt iets meer hcg denk dat de streep ok de kv 2v5 duidelijke is
Ik zie op de zwart-wit foto het wel heel duidelijk maar op die gewone kleurfoto niet. Ik zou inderdaad ook even een ander type test doen. Ik vind dit zulke bagger testen.
Merci allemaal Dan kan ik nog eventjes verder hopen dat ze oplopen want men vriend vond dat ik dingen zag die er niet waren!
K2v5 gehaald, nu in de namiddag getest omdat ik niet kon wachten maar hier denk ik toch ook een licht streepje te zien!