Hoe kan dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yasemin19, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Op onderstaande foto ovulatietesten van vandaag, gisteren en eergisteren.

Eergisteren een heel dun pennenstreepje. Gisteren al een heel stuk duidelijker maar nog niet even donker als de controlestreep. En vandaag een streepje heel vaag op de achtergrond. Ik had eigenlijk verwacht om vandaag een duidelijker streepje te hebben. Heb ik nou mijn piek gemist of? :(

Bijgevoegde bestanden:

2. Yasemin19

Misschien is deze foto iets duidelijker

Bijgevoegde bestanden:

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Het lh-hormoon schommelt de hele cyclus. Ovulatietesten hoeven dus niet op te lopen.

Klopt je banner? Dan kan je ook je piek gemist hebben.
    Gezien je vorige cyclussen is het best aannemelijk dat je vandaag/morgen een eisprong hebt.

4. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Het kan zijn dat je piek idd geweest is maar hij kan ook nog komen!

Ik had op mijn action testen ook nooit een knal test maar wel een eisprong!

Gewoon klussen en blijven testen!

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Je piek kan in de avond geweest zijn. Dan heb je hem dus waarschijnlijk gemist. Of hij komt alsnog. Misschien nog even 2 dagen door testen?

6. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik had overigens ook cyclussen van 25-27 dagen en mijn ei rond dag 13/14....

7. Yasemin19

Dankjulliewel voor jullie antwoorden.
    Mijn banner klopt, zit nu op dag 11. Vorige maand heb ik wel een positieve test gehad van de Action. Ik blijf nog een paar dagen doortesten. Misschien dat mijn eisprong deze maand wat later is... Vind het alleen zo raar dat de test vandaag lichter was ipv donkerder.

8. Yasemin19

#8 Yasemin19, 5 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2016
    Net nog een keer getest. Streep lijkt een kleinnn beetje donkerder te zijn. Linker is van vanavond.

Mijn vorige bericht klopt trouwens niet helemaal. Heb vorige maand niet getest omdat ik toen op vakantie was. De maand daarvoor had ik op dag 14 een positieve test. Mss ben ik te vroeg nu.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina