Dag allemaal, Omdat ik hele lange en onregelmatige cycli heb kreeg ik ineens de drang om even uit te sluiten dat ik zwanger ben. Mijn cycli duren altijd 6 tot 8 weken. Nu afgelopen zaterdag was het 6 weken sinds mijn vorige menstruatie. De test lijkt mij negatief, maar ik zie steeds een heel licht waasje op de plek waar een teststreep kan staan. Projecteer ik dit met mijn eigen ogen of zien jullie ook iets? Dank alvast voor het turen.
Oh en even voor de duidelijkheid, ik hoop niet een streepje te zien, dus kijk niet met 'wens'-ogen Wij zijn compleet met 4, maar mijn spiraaltje is wederom uitgezakt, dus zit in afwachting van plaatsing Gynefix volgende maand. Het blijft hier voor t oog zichtbaar.
Een koperspiraaltje dat in de baarmoederwand vastgehaakt wordt... Ik blijf het een eng idee vinden, maar mijn lichaam werkt koperspiraaltjes naar buiten, dus lijkt dit nu de enige oplossing (ik mag geen hormonen ivm APS)
Hier kunnen ze niet eens geplaatst worden.. ze vallen er ter plekke uit dus dit klinkt wel als een goeie
Ja, ik zie t ook echt. Morgen nog maar een testje maar dan met ochtendurine. Gezien mijn onregelmatige cyclus zou het ook kunnen reageren op een heel laat ei, maar heb daar verder geen tekenen van gemerkt. Wel heb ik jaren geleden eens een streepje gehad door ovulatie. We gaan het zien, ik ga nu niet gelijk stressen. Maar erg handig zou het niet zijn, we hebben al aardig volle bak hier en zitten beiden met onzekerheid wat werk betreft. We redden het nu echt met heel weinig. Nu heb ik net vaster werk in het vooruitzicht, dus zou dit niet echt heel handig zijn...