Wat zeggen jullie hiervan. Ik weet niet wat ik denken moet Bekijk bijlage 72866 Bedankt voor het kijken
vind t streepje duidelijik, maar wel raar.. ik zou er nog 1 doen.. om het zeker te weten....succes...
je zou zeggen, zwanger....er komt volgens mij nooit zomaar een streepje op die van de kv? (daar is ie van toch?) maargoed, hij is inderdaad wel dun...inderdaad morgen nog eens testen..hier wordt in elk geval flink voor je geduimt! liefs
Die andere had ik maandag al gedaan en die was echt heel erg licht. Zag mijn vorige testen net van mijn vorige zwangerschap en die zijn ook nooit echt donker geweest
als je het echt nu zeker wil weten even naar dekruidvat lopen of de trekpleister en nog zo testje halen suc 6 meid maar ik heb wel hoop in die test
ik zeg negatief.. hij is niet roze en tis een dun pennestreepje.. dus ik snap ook niet dat mensen denken of zeggen dat ie posi is.. gewoon over 2 dagen nog een test doen, hopelijk ben je hartstikke zwanger!!!!!
Bedankt beide Weet niet of het zin heeft nu een test te doen. Vandaag of morgen komen er testen binnen en test ik in de ochtend nog eens.
ik neem aan dat dit een zwangerschapstest is en geen ovu test, als het een zwangerschapstest is lijkt hij mij positief. ik had nog een veeel lichter streepje en ik was zwanger.
of ie donker of licht is zou mij niet zoveel uit maken.. deze is duidelijk zichtbaar.. maar ik vind t lijntje niet even breed als de controle streep.. gewoon een raar streepje vind ik t.. dus ik ben niet overtuigd...vind m ook niet echt roze, maar goed.. grijs vind ik m ook niet.. en op een foto zegt dat ook niet zoveel.. morgen of overmorgen nog een keer dan maar.. ik ga DUIMEN!!!
Als deze test positief is dan kun je ook nu nog wel gewoon zonder ochtendurine testen hoor....ik zou me echt niet kunnen bedwingen of kunnen wachten...whahahha.....veul te spannend.!!!...hihihi
De streep is in het echt wel breder. Is wel lichter maar net zo dik. Hij is hier ook roze paars zoals de controle streep. We kijken morgen of vrijdag nog even