Hoi Ik heb dus pcos en ben nu al drie jaar niet meer aan de pil. We gingen even stoppen met zwanger worden door zoveel neerslag en binnen een half jaartje terug bewust met clomid beginnen(heb dit 1 maal genomen,ong twee maand geleden nog) nu heb ik dus al 40 dagen (wat vaker gebeurt) mijn regels niet maar voelde vandaag veel steken en had wat roze verlies erbij.dus ik dacht ik doe een test voor zeker te zijn. nu heb ik de sensitest dipstick gedaan de eerste was duidelijk positief...maar ik dacht dus dat het vals was. dus opnieuw...maar was ongeduldig en had maar 1 drupje plas maar die was zeer licht positief dus een uur later opnieuw een test...die was ook zeer licht positief. wat moet ik nu denken? ik heb echt het gevoel van ongesteld worden en als ik met een tampon kijk zie ik roze en slijm(beetje) en zo precies bloedsliertjes(heel dun en klein) test kan ik maandag halen maar moet dan werken en weet niet vanbuiten of het een halve of hele dag was(werk in een winkel) dus dan is het pas dinsdag haalbaar ik ben zo zenuwachtig!zijn die sensitesten wel betrouwbaar?? ik heb (als ik uittel) idd dichtbij men ovulatie sex gehad.maar niet bij stilgestaan. ik weet echt niet wat ik moet denken! xxxx
Hoi, Ik heb geen ervaring met sensitest maar volgens mij zijn ze best wel betrouwbaar, ik zou dus denken zwanger!
Sensitest blijft bij mij altijd spierwit, ook nog nooit zwanger geweest. Dus heb daar nog nooit valse/indrogers mee gehad.
ik denk dan ook zwanger hoor, 3x positief testen lijkt me niet vals positief probeer anders ook met een andere test te tesetn bijvoorbeeld de kv test 2 voor 5 euro. kijken wat die zegt
Nee maar dat kan toch nieeet toch niet bij mij???!!! ik kan gewoon niet geloven dat ik zwanger zou zijn...dat ik zoiets als een wonder zou gaan krijgen!!ik geloof het nog niet echt hoor...ik MOET een test doen!maar het is zondag ik heb zelfs gedroomd van mijn testen en net nog eens gekeken naar mijn testen je ziet de hele duidelijke nog steed en de vage zijn vind ik ietsje pietsje duidelijke...je ziet zo het lijntje onderkant duidelijk en dan het middelste van het streepje heel vaag. trouwens de knalpositieve die was ook echt meteen daar.dus het streepje kwam er echt gewoon meteen op met die 'inkt' die uitloopt. en de andere vage testen daar zag ik eerst ook een beter lijntje op maar die vervaagden een beetje na een min. wel roze niet grijs. oh mijn god zou ik echt zwanger zijn!??! maar ik voel me echt zo ongesteld worden!nuja ik heb lage rugpijn (zeurderig) en wat aanhoudende lichte krampen en het voelt precies gezwollen aan in de onderbuik. van rozelverlies geen last meer.had net gekeken en was enkel beige verlies. ik moet die test doen ik ga kapot! snel kijken voor een apotheek van dienst? ik denk dat ik het direct(als ventje opstaat) eens ga vertellen...want hij weet het nog niet.ik wou wachten op een knal test en zekerheid. ik kan het niet geloven...we hebben er totaal niet aan gedacht...ik was helemaal met men nieuwe job bezig(dat is wel een nieuw probleem(?) voor men zwangerschap mar we zien wel) en waren echt niet aan het tellen enzo...en dan ineens...offin nog niet zeker(voor mij) of ik zwanger ben. dus volgens jullie is ze betrouwebaar??oh god vlug testen echt xxxxxxxxxxxxxxx
Haha jaa maar ik werk bij het KV dus daar kan ik ze niet kopen want dan hebben ze het direct door haha maar ik zal zien wat ik kan! xxx
Zit je al op de fiets/in de auto om elders bij KV testen te halen??? Spannend hoor...................
Haha nee.bij ons zijn die niet open op zondag en men ventje slaapt nog en probeer zo heel onschuldig lawaai te maken zodat hij opstaat...maar hij slaapt vast! tot mijn ergernis als hij wakker is gaan we naar een aphotheek van wacht denk ik. heb net men temp.genomen(ben net wakker van 12 uur) deze is 37.1 normaal heb ik 36.5 xxxxx
Is het niet ergens koopzondag? Maar meid...ik denk dat je met 3 positieve testen toch echt een beetje moet gaan geloven dat je zwanger bent. Dus ik zeg alvast: gefeliciteerd!!
koopzondag...hmmm moet ik effe gaan zien ! Ik weet het maar ik kan het gewoon niet geloven! lijkt mij een gemene grap en wrss straks een nega test in handen.maar ik ga proberen neutraal te blijven(beetje te laat ) maar als dat zo is...wauw....dat was mijn wens om gewoon zonder stress en proberen zwanger te worden...spontaan zwanger dus...iets wat de gyn. zei dat bijna nooit zou kunnen gebeuren.nuja ik probeer ookal drie jaar...we zullen zien!! xxxxxx
als je 3x licht positief bent ben je toch echt zwanger ga op het bed springen zodat ie wakker word en haal nog een test
Hoi Ik heb het hel verteld hij was superblij! maar we waren niet zeker dus heb ik heb een test gekocht. ze ligt naast me maar ik moet nog niet plassen.ik heb schrik dat als ik twee uur na men laatste plas opnieuw ga dit te weinig hormoon heeft voor de test en dus nega is. ik moet dus wachten god wat is dit zwaar!!!!!! bedankt meiden laat jullie straks iets weten! het is de clearblue digital btw xxxx