Hallo Dames, Een tijdje terug had ik ook een topic geopend hoe mijn ei te vinden met een onregelmatige cyclus. Ik twijfelde of ik nou wel of niet de ovulatietesten moest gaan gebruiken. Ben dat toch maar gaan doen, vanaf dag 9 ( erg vroeg maarja je moet wat ) Gister morgen had ik een negatieve ov. test en ik dacht gisteravond, he ik doe er nog een. Die was al duidelijker. Nu heb ik net om 12uur ongeveer 1 gedaan van matcare. Jullie mening graag? Heb ik mijn ei gevonden? Bovenste gisteravond, onderste zostraks!!! Blij Blij
Lijkt mij wel positief zo te zien! Is de bovenste van testjezelf? Die vertrouw ik namelijk niet echt .. Maar die van matcare zou ik zien als positief .. en dus, klussen
Heey SterretjesMama, Ja die is van testjezelf, ik lees er al meer negatieve dingen over helaas. Daarom had ik eersgister die van matcare besteld daar hoor ik juist weer positieve verhalen over Ik hoop dat het goed zit zo, ik voel ook wel steekjes etc alleen niet veel vruchtbaar slijm. Is dat een probleem? Wel last van een pukkelaanval.... Liefs Woezel
Zo te zien komt hij eraan.. Ik zou vandaag en morgen klussen!!! Succes... Hopelijk over twee weken een andere positieve test...
Ben ik nu gek of ben ik de enige die ze nog negatief vindt ? Bij de onderste test is de linker streep toch de controle en de rechter de test ? Die is duidelijk lichter dan de linker... testjezelf heb/had ik ook en vertrouw ik niet dus die laat ik even buiten beschouwing...
bij matcare is dat andersom, dus links de test streep. Ik zeg: duidelijk positief! Hij zal binnenkort springen dus klus ze
Hoi Selena, Ik dacht dat ook, maar moet er even aan wennen dat de streepjes inderdaad andersom vinden. Maar ik ben zo blij! En idd hopelijk over 2 week nog een positieve test Bedankt dames Liefs Woezel