Streepje ovutest maar zwangerschapstest negatief. Vandaag NOD

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by love2beamom, Nov 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Dag dames,
    De titel zegt het al.
    Ik heb vandaag mijn nod en dat weet ik heel precies omdat ik pregnyl heb gebruikt voor mijn eisprong.
    Even kort het verhaal. Heb normaal na gebruik van pregnyl meteen zere borsten, dit begon nu pas een paar dagen geleden. Ik heb vandaag mijn nod. De ovutesten zijn positief maar mijn zwangerschapstesten blijven negatief. Ook heb ik nog geen bloeding.
    Ik raak hier een beetje van door de war. Mag ook pas een afspraak maken met de gyn als ik een posi test heb of bloed.
    Maar ik weet nu niet wat ik hiermee moet.
    En ik testte met een ovutest om te kijken of de pregnyl wel uit mijn lichaam was, Blijkbaar twijfelde ik toch ergens.......
    En nu dus dit!
    Wie herkent dit? En was die wel of niet zwanger? Wanneer testte je uitiendelijk positief? Of anders...
    Hoop wat ervaringen te mogen lezen van jullie.
    Thanks ladies.

2. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Is je ovulatietest echt positief? Of een vaag streepje?

3. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Ik vond hem positief. Dik streepje. Misschien niet overal even donker, maar wel te zien.

4. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik las dat je ovu testen gebruikt om te kijken of pregnyl eruit is..? Dit kan je dan het best met zw testen doen. Indien die nega zijn is het er dus uit. Duim voor nog een posi zw test

5. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Oke goed om te weten. Dankje. dan denk ik dat ik een deze dagen toch ongesteld word aangezien vandaag mijn nod is en mijn zwtest negatief was. Dankje.

6. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Het blijft wel apart, want ik heb nooit zolang een posi streepje gehad om mijn ovutest. Maar ja, het lichaam is raar ;)

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

Dec 19, 2011
    1,125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
  8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Met een ovulatietest kun je niet zien of de Pregnyl uit je lichaam is. Het is pure HCG, dus daarvoor zou je een zwangerschapstest moeten gebruiken. Je kunt er dus totaal geen enkele conclusie aan verbinden, helaas.

Je eisprong komt ongeveer 40 uur na de Pregnyl. Je kunt 10-18 dagen na je eisprong ongesteld worden. Op welke dag zit je nu?

9. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Jippie ik zit op dag 14 na pregnyl.

10. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610