Nu 4 a 5 dagen voor nod en hoe stom ook maar vanavond getest ipv ochtend.. zien jullie wat? Is deze wel betrouwbaar? Uiterst gevoelige van z&k..
Ik heb zelf geen ervaring deze testen, maar ik hoef niet te turen😉 Over een paar dagen nog maar eens testen en hopen dat hij mooi opgelopen is😄
Geen ervaring mee. Hoor er echter veel negatieve verhalen over. Wat niet wil zeggen dat jouw streepje niet echt kan zijn hè. Morgen nog eens testen en kijken of hij oploopt. Ik zou testen met de kv2v5 of anders een cb met indicator doen. Deze meet al vanaf 10 hcg. Spannend!
Ja ik heb er ook wel wat negatieve verhalen over gelezen dus vandaar dat ik het me zo afvraag.. ben benieuwd naar meer reacties/ervaringen
Bij mij bleven de testen wit als het niet zo was en een streepje dat het wel zo was dus geen nare ervaringen
Hier een duidelijke roze streep,veel.duidelijker dan die van jou,en een bloedtest van minder dan 1....hartstikke vals dus.Dit zijn echt baggertesten.Niet 1 keer gebeurd,maar heel vaak. ik zou een andere doen,en pas blij worden als daar ook een duidelijke streep op staat.Ik duim voor je
Altijd vals positief gehad met deze dipsticks van z&k, en dan was t ook geen mislukte innesteling. En als ik wel zwanger was gaven andere testen zoals action en kv een paar dagen eerder een duidelijk lijntje dan deze, dus gevoelig zijn ze ook niet vind ik. Ik zou een andere test doen en deze in de kliko gooien. Wat niet wil zeggen dat je niet zwanger kunt zijn he!
Ik zie het streepje, maar ik zou na 2 dagen weer testen met kV test of die van action, dan kun je vals positief uitsluiten. Ik hoop het voor je!!
Ik zie ook wel wat, maar zelf een keer vals positief getest met deze. En niet een vaag tuurlijntje maar echt wel duidelijk te zien. Hoop het natuurlijk wel voor je! Even een kruidvat 2v5 halen?
Wat een stomme testen zijn dit dan Ik moet ergens aankomend weekend ongesteld worden dus ik wacht dat even af Als ik maandag nog niet ongesteld ben doe ik weer een testje. Voor nu maar even niet meer testen
Ontzettend slechte ervaring met deze testen en zelfs een keer een klacht ingediend. Ze verschuilen zich achter een foutmarge of roepen 'oh dan was er ws wel iets maar is het misgegaan'. Bizar dat deze testen nog steeds verkocht mogen worden. Ajb, voordat je heel veel hoop krijgt, doe even een kv2v5, dan heb je veel meer zekerheid.
Zijn een paar topics over, dusver waren er twee die er echt uitsprongen: - een duidelijk positieve test door kraanwater - een duidelijk positieve test door kattenurine (en de poes was niet zwanger). Mevr had met wcpapier plas van de kat op geveegd en later de test er bovenop gegooid in de prullenbak. Weer later was die test dus positief (nog veel rozer dan jouw test) Kortom; vreemde testen waar je, zeker bij vage strepen, niet zomaar vanuit kan gaan.