positief of vals positief (sensitest dipstick)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by L83, Jul 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn nu sinds een aantal manden bezig voor een tweede wondertje, mijn cyclus is erg onreglmatig (dus kijk niet teveel naar mijn banner) ik heb cyclussen van 28 dagen maar ook van 78 dagen of meer :(.
    Maar goed vanmorgen een zw-testje gedaan (gewoon omdat ik het niet kon laten, zijn gister met de post gekomen :)) van sensitest, zo'n dipstick, volgens de beschrijving aflezen binnen 5-10 min.
    Nou verscheen er binnen die tijd een lijntje geen vette dikke streep maar ook niet zo dat je een uur moet turen.
    Nou kun je denken een lijntje is een lijntje maar ik lees nu ineens zoveel verhalen over vasl positieve testen van sensitest en dan vooral die van de dipsticks, ik heb geen andere testen in huis om er nog een te doen en ben nu zoooo onzeker kan ik nu wel of niet blij zijn, als dan is het vast heel pril en het zou ook wel heel snel zijn we hebben volgens mij ook niet echt op de juiste tijden geklust.
    Maar goed over 2 dagen nog maar eens testen (als ik zo lang kan wachten), maar moest het even van me afschrijven.
    Zijn er nog meer met deze ervaring met sensitest??

2. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

Oct 23, 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Jep en sorrie, ik heb echt alleen maar negatieve ervaringen ermee. Die krengen komen bij mij de deur niet meer in,
    Streepje binnen de tijd zichbaar dus ik was reuzeblij. Manlief had ook een streepje binnen de tijd en het kraanwater ook.
    Wie weet werken ze bij jouw wel, maar zou er toch even een ander testje tegen aan gooien ;)

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Bij mij werkten ze wel prima maar ik had wel duidelijke strepen die binnen een minuut of 2 al verschenen.
    Daarna CB Digitaal gedaan en die gaf ook zwanger aan.
    Maar ik heb vaker negatieve verhalen over de Sensitest dipsticks gehoord idd.
    Zou gewoon even een KV testje doen hoor.

4. MvN

MvN Niet meer actief

2 weken geleden nog positief getest ermee, de volgende 20 testen negatief..

Daarna ongesteld dus niks aan de hand.. t kon ook niet :)

5. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    Dank je wel voor jullie reacties!
    mmm als ik dit zo lees ga ik me maar niet te blij maken :( balen, als een andere test morgen of overmorgen negatief is dan gooi ik heel mijn sensitestpakket de prullebak in :(, dan heb ik ook geen vertouwen meer in de ovu-sticks.
    Maar goed ergens wil ik ook wel hoop houden, omdat je toch een streepje hebt gezien :(.

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

bij mij bleven ze als ik niet zwanger was omo wit.

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    de ovu testen van sensitest zijn wel goed !
    Maar helaas hier ook geen goeie ervaringen met de zw testen !

8. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    Vanmorgen weer een licht streepje met de sensitest, ik zal eens kijken of ik het op de foto kan zetten, misschien zien jullie nog iets bijzonders

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ben benieuwd naar de foto

10. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    Ik hoop dat jullie het streepje ook zien, de test is wel van een uur geleden ongeveer, maar het streepje is in die tijd niet donkerder of zo geworden.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    lijkt mij een mooie test en zeker geen indroger !!!

gefeliciteerd !!

12. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    en............ ben nu zo zenuwachtig of ik nu wel of niet blij moet zijn, heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan :(

13. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    @Marjon: en toch kan ik denk ik pas blij zijn als ik ook een positive KV test en clearbleu etc. heb gedaan :) , ik heb nu zoveel negatieve verhalen over sensitest gehoord

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    heel herkenbaar meid ,en dat zal nog wel ff zo blijven ..Eerst naar die eerste echo toeleven en dan die eerste magische grens van 12 weken en dan wordt het wel iets mnder , maar zorgjes blijven ....................................

Probeer aan het idee te wennen en stiekum al een stapje op die roze wolk te zetten .......het lijkt nog zo ver weg ,maar die 40 weken zijn zo voorbij , probeer er zoveel mogelijk van te genieten ........

15. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    Tja bij de eerste heb ik ook lang in spanning gezeten, ik was toen al 3 en een halve maand niet ongesteld geweest, s'ochtends eerst een positieve ovu-test terwijl ik niks op mijn tempkaartje kon waarnemen, toen dus maar een zw-test ( van KV) gedaan en die was positief , hierna nog 100 testen gedaan hihi, maar op eertse echo was nog niks te zien ws was ik toen pas een week of 4 zwanger, ik ging het pas echt geloven toen ik hem begon te voelen met 17 weken of zo :)

16. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

Oct 23, 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Dat is een mooie streep hoor.
    Ik denk dat je deze mag geloven en dat tie niet vals is. Spannend hoor!!

17. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    ik hoop het zo :)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb zelf altijd sensitest midstream met hartjesindicator gehad en kv 2 voor 5 euro ....

Je ziet bij de dipsticks idd wel eens valspositief maar die zijn dan niet zo duidelijk als die van jou ..Ik kan 2e streepje heel goed zien en in het echt is ie waarschijnlijk nog duidelijker ..

19. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Volgens mij is dit een overduidelijke positieve test hoor. Bij de vals-positieve testen zijn het echt van die tuurtesten waarop je als je heeeeel goed kijkt een lijntje ziet, maar dit kan niet valspositief zijn (volgens mij) Is de lijn net zo donker als de test van gisteren?

20. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Volgens mij mag je dit als ECHT posi tellen hoor....
    gefeliciteerd!!
    anders gauw een clear blue test kopen...

Share This Page