positief of vals positief (sensitest dipstick)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door L83, 11 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kijk eens bij mijn testen in mijn album. Bij zoontje getest met sensi en nu ook weer en voila, en ik had in het begin niet zo'n donkere streep hoor!

Ben benieuwd!!!! Iid koop K2V5 (hoewel de meningen daar ook verdeeld over zijn, maar in mijn mening zijn er misschien wel meer dicht bij een zwangerschap geweest als ze zelf denken maar dat het vroeg is mis gegaan)
    K2V5, in een wit doosje bij de kruidvat.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Trouwens hier ook een tweede op komst en ook zoontje van jan 2009!

3. MvN

MvN Niet meer actief

vals positief is nog duidelijker ;) Echt geloof me :) maar dat kwam blijkbaar dat ik em te ver gedipt had ;) maar als je em maar een halve cm erin doet en hij is zo als die nu is wil ik je feliciteren!

4. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze is in mijn ogen echt wel positief! Gefeliciteerd!!:)

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

jaaaaa mooi streepje hoor..die zag ik gelijk!!!! gefeliciteerd meis je bent toch echt zwanger!

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ja meis, ik denk ook dat ie "gewoon" positief is!!! Ik wil je vast voorzichtig feliciteren :)

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    is togh wel duidelijk streepje he
    snel naar de kv en andere testen halen ik heb altijd met de cb getest

8. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Heb je ondertussen al een andere/ nieuwe test gehaald? Als 2 verschillende merken toch allebei positief geven kun het misschien wat meer geloven? (over alle merken is wel wat te mauwen. De 1 vind die goed, de ander niet, maar het zou wel heeel toevallig zijn als ze allebei positief aangeven, dat dan toch niet zo blijkt te zijn....)

Plop3 vindt dit leuk.
  9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik zou als een speer een cb digi (met indicator) halen want ook ik denk dat deze sensitest positief is !!!
    Dus effe een ander merk test doen voor de geruststelling !
    succes!

10. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Hoi hoi,
    Dank je wel voor jullie reacties!!!
    Ik heb vanmorgen nog een KV test gedaan (onder in de la gevonden hihi)en ook hier een licht streepje :$
    Kan het echt nog niet geloven zit helemaal te trillen, dit had ik echt niet zo snel verwacht met mijn rare cyclus, verklevingen etc.
    Oooh wat spannend, ik kan helaas geen foto voor jullie maken en een CB test gaan halen want schoonmama is net gekomen om nachtje te logeren.
    pfff ben nog in schock, maar wel helemaal blij natuurlijk :D, nu nog hopen dat alles goed gaat en dat ik morgen of overmorgen een wat dikkere streep heb want die op de KV test was wel wat lichter.
    Dan nog een leuke manier verzinnen om het aan mijn mannetje te vertellen, die weet niet eens dat ik heb getest hihi

11. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Wat leuk joh, van harte gefeliciteerd!!!

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het is wel logisch dat dipstick duidelijker is , dat is een test die je een paar dagen voor je nod kan gebruiken en die van kv vanaf je nod!

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    IK had het net andersom met de sensitest dipstick een best lichte streep en met kv veeel duidelijker de dag erna met de gewone cb digi zwanger en dat allemaal ruim voor nod !

14. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Misschien dadelijk nog even snel alleen naar de AH onder het mom van boodschapjes halen voor het eten, even kijken welke testjes ze daar hebben dan doe ik die morgenvroeg, die zou dan toch al weer iets duidelijker moeten zijn toch??
    Kan het nog steeds niet zo geloven en het is natuurlijk nog heel pril dus dat maakt het ook wel heel spannend, er kan nog zoveel gebeuren.

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend!!

16. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    ik vind de sensitest écht positief, gefeliciteerd!

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Van harte meid! Hoop dat je morgen gerust gesteld wordt door (nog) een andere test. Lekker gaan genieten van het feit dat het je zo snel gegeven is.

18. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden :D
    heb je nog getest L83?

kheb namelijk vanmorgen ook zo een vaag positief testje gehad van sensitest en khoop eigenlijk positieve verhalen te lezen over de dipsticks :)

19. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb goede ervaringen met de sensitest dipstick, ook begonnen met een vaag streepje en nu heb ik dikke strepen hoor!
    KV was trouwens wel duidelijker toen.
    En bij sensitest was negatief ook echt negatief vorige maand.

@claire: anders plaats je een fotootje? Kunnen we turen;)

@L83: voorzichtig gefeliciteerd!!!!:D

20. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    hoi hoi,

Nou ik begin dan toch maar voorzichtig aan te geloven dat ik zwanger ben en moet dus mijn negatieve oordeel die ik bijna had gekregen van sensitest weer intrekken hihi :).
    Ik heb nog 2 KV testen gedaan (beide positief) en zaterdag nog een CB test met indicator, zie hieronder het resultaat.
    Ps: Claire zet eens een fotootje van die van jou online

Deel Deze Pagina