wow die is idd overduidelijk! van harte gefeliciteerd meid! kheb vandaag weer zo een vage dipstick en kheb hem al in de vuilnisbak gemikt... als ik er een foto van trek, is deze dan nog betrouwbaar? (ik wil zeggen: het is nu wel 2 uur geleden al dat ik hem gedaan heb de test, veranderd het resultaat dan niet?). ik merk nl dat het streepje wel iets donkerder geworden is ondertussen gedver, die vage testen ook he :x
mmm we kunnen er rekening mee houden dat ie iets donkerder is geworden als je de foto plaatst, maar anders ga je nog een KV test of CB halen en die doen. Waar zit je nu in je cyclus, ben je al overtijd? Maar goed van mij dus een positief verhaal mijn vage test werd duidelijker en klopte gewoon (als ik CB en KV moet geloven hihi) O ja dank je wel voor jullie felicitaties!!!
hey dames het lukt me niet een duidelijke foto te trekken, hij trekt heel wazig en troebel en ziet er dus niets op (stom fototoestel!) ik zit nu op 11DPO en heb normaal een LF van 12 dus zou woendag ongi moeten worden als ik niet zwanger ben bij mijn eerste zwangerschap testte ik op 11DPO wel knalroze maar ik ga nu gewoon mijn NOD afwachten en ten vroegste donderdag nog s testen als ik het kan houden