ik weet het even niet meer...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by elie5209, Jul 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    Hoi meiden!!

Ik had vd week ook al een onderwerp geplaatst maar nu even een nieuwe, dat is misschien wat duidelijker..

Maandag had ik een test gedaan. Van kruidvat 2v5. Daarop zag ik een heel licht streepje. Heb de foto erbij gezet maat op de foto was tie niet zichtbaar. Heb dinsdag een nieuwe test gedaan. Ik ging ervan uit dat dat mijn nod was. Het is de eerste ronde en ben maar even uitgegaan van 28 dagen. Bij deze test was het streepje iets duidelijker en te zien op foto. Heel licht maar hij stond er. Die nacht verloor ik bloed. Was ongesteld geworden. Ik balen want ik was er al een week van overtuigd dat ik zwanger was. Weet niet waarom. Gewoon een gevoel. Dat houdt toch op als je ongesteld wordt zou je zeggen maar niet dus. Heb gisteren wat helderrood bloed verloren maar gisterenavond was het zo goed als over. Kon er gisterenavond niet van slapen. Ben vanmorgen gaan werken en verloor weer een beetje bloed. Niet veel, geen stolsels of iets. Gewoon helder. en maar een beetje. Ik zo eigenwijs als ik ben toch maar even in mijn pauze naar kruidvat. Ik moest weten waarom ik niet geloofde dat ik niet ongesteld was. Dus stiekem een test gedaan (niet met ochtendurine) en zie hier het resultaat....Wat moet ik nu? Me zorgen gaan maken of even laten gaan en zien hoe het verder gaat??

View attachment 85811

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk dat je een vmk hebt gehad en dat er nog wat hcg in je lijf zit.. Hopelijk heb ik het bij het verkeerde eind en ben je nog zwanger!

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Er is helaas nu nog niks van te zeggen. Het kan beide kanten nog op. Een echo geeft op deze temijn ook nog geen uitsluitsel, dus helaas zal dat je ook nog niks opleveren. Doe over 2 dagen nog eens een test en kijk of hij duidelijker wordt, wordt hij duidelijker, dan is er een grote kans dat het nog goed gaat.

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ohw..ik zie waar je onzekerheid begint idd.. deze test is toch echt duidelijker dan je vorige testen...

als t bloedverlies zo weinig is zou ik over 2 dagen nog een testje doen.. of de vk bellen of ha.. misschien kunnen ze 2 x bloedprikken om zo te kijken of het hcg stijgt...

ik vind de test iig behoorlijk positief..

5. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    ja, wil idd maar even afwachten. Het rare is dat tie duidelijker is geworden nadat ik wat bloed verloren ben.Het is ook echt niet veel...alleen bij het "vegen" zeg maar...

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dan heb ik best wel wat hoop meid... ik ga voor je duimen meid..

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    misschien een innestelingsbloeding???

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Ik zou vragen aan de ha om 2 keer bloed te prikken hcg !
    Maar goed je zit nu wel met het weekend dus mss is testen dan handiger ?of morgen en maandag prikken ?

9. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    ja morgen is niet echt handig, moet morgen werken. Heb woensdag een afspraak bij de gyneacoloog. Had een te hoge bloeddruk en een kinderwens dus mocht geen medicijnen slikken. moet met de gyneacoloog overleggen dus dan kan ik dat ook glijk voorleggen woensdag. Bedankt in ieder geval allemaal. Zal er zaterdag nog een test tegenaan gooien!!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik snap je onzekerheid wel door het bloedverlies. Vervelend hoor! Maar wat ik hier vaak gelezen heb is dat die veegjes bloed bij afvegen van een innestelingsbloeding kwamen. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is! Ik vind je test iig al mooi duidelijk hoor :)

11. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Oeh wat spannend. Het kan een vroege miskraam zijn, dan is het HCG niet meteen uit je lijf verdwenen dus dat kan de positieve test verklaren.
    Het kan echter ook een innestelingsbloeding zijn en dan zullen je testen nog véél donkerder worden de komende dagen. Ik hoop op dat laatste voor je, spannend hoor!

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

het kan idd 2 kanten opgaan of een vmk of een innestelingsbloeding. ik hoop van harte dat het het laatste is. dan zou je over een paar dagen nog ene test kunnen doen en die zou dan donkerder moeten zijn.

13. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Pfff ik zie ook waar je onzekerheid begint. Dit is toch wel een duidelijk positieve test.
    Na alles te hebben gelezen denk ik dat er toch wel een redelijke kans is dat je toch nog zwanger bent.
    Ik ben benieuwd naar je test morgen. Succes meid, ik duim voor je!

14. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    Ik wil lullig zijn maar ik heb al sinds ik op het forum zit meer van deze verhalen gelezen mbt de kruidvattesten! Meid ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent en geen vmk hebt gehad..want dat zou echt niet leuk zijn gewoon.. maar probeer anders een andere test.. De digitale van CB die zegt zwanger of niet zwanger...hij is wat duurder maar er zitten er 3 in..en je hebt meer zekerheid..succes meid!

15. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

Jun 24, 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    gewoon je VK bellen voor advies

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    ik denk een innestelingsbloeding, bloed komt veel voor ook in de zwangerschap. een miskraam gaat vaak gepaard met krampen en redelijk wat bloedverlies. dus ik denk dat dr een goede kans is. deze test is dan ook echt wel duidelijk genoeg voor mij om dit te mogen zeggen. succes;)

17. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    Heb vanmiddag de huisarts gebeld en die zei inderdaad hetzelfde. Bloedverlies komt voor in het begin en zolang ik geen krampen heb is er weinig aan de hand. Als ik buikpijn krijg moet ik direct bellen. Morgen nog maar eens testen. Het bloeden is weer even gestopt......

18. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    En ik zal idd ook nog een ander merk gebruiken..... voor de zekerheid...

19. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
  20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jij bent (nu iig ! ) zeker van HCG !
    ik vind hem al duidelijker geworden , dus duim heel hard voor je dat je gewoon zwanger bent en blijft ! :D

Share This Page