ik had t ook. 2 dagen 25 en 26 aug.. verschillende doosjes van verschillende winkels...26e was ook iets donkerder dan de 25e.. alledrie de testen positief.. gisteren zo goed als negatief (heel licht lijntje).. en vanmorgen de digi met indicator negatief...
Jemig het zit jou ook niet mee met de vals positieve testen telkens he. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om zo een knoop door te hakken
nou idd... en ik moet eerlijk zeggen.. zo heb ik ze nog nooit gehad.. (ja bij een zwangerschap dan)... wel s een indrooglijntje na de tijd maar deze stond er binnen 2 minuten..en de anderen ook... maar goed.. gister was de kvtest heeeeel erg licht en vanmorgen de digi indicator negatief... schiet mij maar lek, maar heel zuur is het wel ja...
Je bedoeld die gewoon zegt zwanger of niet zwanger? Want die had bij mij langer nodig (dag of 2) om positief te worden. Niet dat ik vanalles wil aanwakkeren ofzo hoor. Succes ermee iig.
ja maar dan die met indicator.. die je voor NOD al kunt doen.. die had dan ook moeten reageren.. nou goed..ik heb geen hoop meer en dat is misschien maar beter ook.. moet t uit mijn hoofd zetten..