Hai meiden, Een vriendinnetje van een ander forum heeft vandaag de volgende test gehad (zie bijlage). Ik zie hem als positief, maar ze gelooft me niet. Hopelijk kunnen meerdere meningen haar overtuigen!! Xxx
Dames, ik denk een indrooglijntje te zien...... (hoop voor je dat ik het fout heb) Tis zo'n dun lijntje, en lijkt ook niet in het midden te staan......??
ik heb een test van de c1000 gedaan toen.. en die lijkt er PRECIES op en dat was ook zo'n hartstikke dun lijntje en volgens mij was zelfs de teststrook een stukje verschoven want zowel de controle als teststreep kwamen beide in een hoekje!! http://i47.tinypic.com/6ehd81.jpg dat is de mijne dus en al lijkt het lijntje niet dun dat is ie zeker weten wel!op de foto is ie een beetje erg verwaterd lijkt wel, daarna met 8 kvtesten nog posi getest en CB zei zwanger! dus ik zeg gefeliciteerd!!
Overduidelijk zwanger !!! Dit is geen indrooglijntje .. de lijntjes bij de de DA test zijn dun (in tegenstelling tot bijv. kv en cb). En die zijn grijs! Deze is overduidelijk roze !!!
Tnx Zinaa voor het plaatsen van mijn test :-D En iedereen hier die zo leuk reageert! Wilde even laten weten dat ik vanmorgen een goedkope KV test gedaan hebt, en dat die echt overduidelijk positief is, zelfs IK geloof het haha! Alleen kan ik het nog niet helemaal bevatten dat het allemaal zo snel is gegaan, maar natuurlijk ben ik wel blij!
Fijn voor je! Proficiat! Ik zei toch al dat ik hoopte dat ik ongelijk had..... Maar er werd gevraagd om onze MENING, en ik MEENDE een indrooglijntje te zien !!! Geniet ervan!!!