Even een vraagje over ovulatietest van clearblue... Normaal gebruik ik die met een smiley maar dit keer had ik de normale met streepjes gehaald... Ik zit nu op CD15 Ben gisteren begonnen met testen.. Gisteren was de 1e lijn heel vaag wn tweede donker en vandaag heb ik 2 lijntjes die even donker waren.. Betekent dat positief?! Ik ben ook aan het temperaturen.. Ik zal even fotos van mijn grafiek en de testen posten.. Kunnen jullie even meekijken?! Is de test positief? En grafiek zegt nog niks.. Misschien zal mijn temperatuur morgenochtend dalen?!
Ik ken deze testen van cb niet maar de 2e test is volgens mij bijna positief ik hou maar aan controle streepje donkerder of net zo donker als het test controlestreepje.. Ik gebruik de cb met smile dan weet ik het zeker
Mijn man had die niet gevonden, hij had het gehaald.. Ik vind die ook eigenlijk beter🙈 Maar goed vanavond weer klussen💪🏻
Deze test is negatief. Het streepje is nog niet net zo donker als, of donkerder dan de controlestreep. Als je eisprong geweest is gaat je temperatuur omhoog
Jij geeft aan dat beide lijnen even donker waren, maar niet op deze foto hoor!? Deze test is negatief (nog). Misschien heb je morgen of overmorgen je knaller en dan duurt het nog 12 tot 48 uur voor je ei is geweest. De dag daarna gaat je temperatuur pas omhoog. Ik verwacht bij jou dus dinsdag op zijn vroegst.
Met blote oog leek het even donkef, maar blijkbaar wordt het morgen donkerder, nou we blijven proberen deze dagen