Jaa zeker want al de anders testen neg. Ook de 2e 2v5 was negatief toen.. Was er erg door van slag ook pff en maand later weer vage testen hihi !! Ik kan t ook niet loslaten op eem of andere manier. Predictor staat ook rot aangeschreven he.. Maar vorige test was duidelijk vals (pennenstreep) maar deze predictor is duidelijk.. Vandaar verwarring. Echt klote he als je positief test en toch nie zwsnger bent. Hadden alle zwangeren al klachten zo vroeg ? Ik slaap echt mega slecht (heftige dromen) en heb pukkeltjes. Mn borsten zijn echt groter maar niet pijnlijk ofzo... Heb wel na mn ei ruim n week ongi klachten gehad maar das nu ook verdwenen... Spannend allemaal he hihi ben helemaal hyper.
Nou kan snappen dat je zeer teleurgesteld was vorige maand en in de kv 2 v 5. Wat betreft je early echt meid ik zeg niet dat je niet zwanger ben maar vestig geen enkele hoop op die test. Ik heb ze hier nog veel duidelijker gezien en die waren met kraanwater gedaan .
Snap je frustratie hoor, hier waren mijn testen ook zo, alleen heb ik bloed laten prikken en bleek het een vroege miskraam te zijn. Daarnaast ook dromen, pukkeltjes veel plassen. pijnlijke borsten enzo.. zelfs al rond de innesteling.. ( bleek achteraf dan hoor) Ga hopen voor je dat de testen deze maand gewoon lekker knallen bij je..
Ja zat het net te lezen ! Bizar hey die dingen moeten eruit !! Ik koop ze nooit meer. Zijn er mensen met ervarung met dipsticks v zw en kids ?
O en wat betreft klachten, ik wist bij mn jongste 6/7 dpo al duidelijk dat er wat gaande was kreeg exact dezelfde klachten van toen ik zwanger was van mn oudste. Ik teste toen 9 dpo ook al positie (kv 2 v5) Had nachtmerries van de ergste soort (leuke zwangerschapsklacht die levendige dromen) Opvliegers in de nacht en veel (stinkend) zweten.
Nee heb geen ervaring met dipsticks van zw en kids. Wel een negatieve met die plus van kruidvat die gaf een plus aan terwijl ik niet zwanger was (was naar de huisarts gegaan om bloed te prikken en was negatief nog minder dan 0.5)
Over deze testen zijn veel negatieve ervaringen te vinden. Ze zouden vaak vals-positief aangeven. Het beste is een andere test te kopen waar betere ervaringen over zijn te vinden. Bijv kruidvat 2v5 (niet meer zo goed als vroeger, maar nog altijd beter dan de test die je nu gebruikt hebt ) Succes
Hi meiden, Deze test was negatief !! ik geloof dat ik donderdag echt ongi moet zijn.. Nog even spannend. En eigenlijk best ff balen ...