Hallo dames ! Ik heb net (10 minuten geleden ) een zwangerschaps test gedaan van de action, nu krijg ik deze streep... Denken jullie dat die positief is? Ik ben 4.5 maand geleden bevallen van me eerste dochtertje waar ik 1.5 jaar over gedaan heb... Ik ben 25 december voor het laatst ongesteld geweest Ik weet niet zeker wanneer me eisprong Was heb wel weer lange cyclussen maar ik denk 1.5 week geleden heb ik wel plakkerig slijm gehad. .. Ik ga morgen zoieso opnieuw testen ...
Ja ik denk dat deze wel positief is! Gefeliciteerd! Well snel weer maar denk met je voorgeschiedenis jullie er wel super blij mee zijn! Hoe reageerde je partner? haha
Die ziet er echt wel hoopvol uit ja!! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik vorige maand ook zo'n streepje had op een Action test. Toen werd ik helaas ongesteld. Binnen hoeveel tijd stond ie er bij jou? Gewoon morgen weer testen!!
Zo zag mijn test erook uit, toen ik heel vroeg al had getest. Vind hem er goed uit zien, Gefeliciteerd!
Haha ja erg snel. Maar hij heeft altijd gezegd dat hij het liefst 2 snel op elkaar wilt.. nou als dit dus echt een zwangerschap is dan ben ik ongeveer uitgetekend rond de 1e verjaardag van me dochter hahah
Goedemorgen dames. Van morgen al om 6 uur een test gedaan.. hij geeft wel weer een lichte streep... maar niet donkerder. Lijkt ook lichter? Krijg m zelfs slecht op foto Denk zelf indrogers. Mja kwamen wel binnen 2 minuten