Goeiemiddag, Na veel testen gehad te hebben weet ik dat ze allemaal verschillen Dit is de kruidvat early test.. En weet nou niet of k een hele lichte plus zie Of dat dat de indroogstreep is. Kwam al binnen een minuut. Ik zit 2dagen voor de nod. Bedankt alvast.
Ik heb het idee dat ik wel iets zie. Maar ken deze testen niet. Ik had met de kruidvat 2v5 2 dagen voor nod met middagurine al een streep. Misschien dat eens proberen?
Deze was ook van vanmiddag. Denk dat ik nog even afwacht tot ik evt overtijd ben. Jeetje best spnnend zo
Ik zie misschien iets, maar ik twijfel wel. Een indroogstreep kan niet in zo'n korte tijd ontstaan! Ik zou ook de kruidvat 2v5 proberen.
Ik zie hem best duidelijk hoor! En hij is breed en blauw, dus dat is een goed teken!! Bekijk bijlage 490365
Helaas hebben deze testen altijd een licht plusje... en dus vaak een valse test... ik heb deze ook gebruikt en ik dacht ook zwanger te zijn maar werd ongesteld. Nu ben ik wel zwanger en heb ik de test ook gebruikt en dan zie je duidelijk verschil. Helaas dus in mijn ogen negatief. Maar uiteraard hoop ik voor je dat je alsnog positief test!! Ze de foto van mijn test hieronder
Bedankt voor de reactie's Ik ga er maar vanuit dat er geen plus is. Kan het altijd mee vallen. Zaterdag moet ik ongesteld worden. Dus nog even geduld voor mij
Ik had zo'n zelfde test en was hartstikke zwanger.. Er hoort geen plusje te komen als je niet zwanger bent. Nog evengeduld en nogmaals testen.
Als je zwanger bent, zou het alleen maar op moeten lopen. Dus nog even spannend. Succes de komende dagen en hopelijk heb je bij de volgende test meer duidelijkheid
Ik zie hem ook, maar dacht precies ook dat deze kruidvattesten vaak vals-positief aangeven... Even doortesten, normaal moeten ze oplopen en misschien inderdaad de kv2v5 even proberen voor de zekerheid! Ik hoop in ieder geval op het beste voor je!
Ladies!! Ik kon toch niet wachten . Vanochtend kruidvat test gedaan plus ovuluatie test. Zie foto! Hoe kan dat beiden positief
Gefeliciteerd. Mijn plustest bleef omo wit en bij jou zie ik een streepje. En nu een nog mooier streepje