Als ik de foto in f flits zie denk ik wel wat te zien, maar misschien wil ik gewoon te graag wat zien. Heb je al t gevoel dat je menstruatie op gang komt? Anders zou ik morgen weer testen!
Ook ik zie toch heel lichtjes ook een tweede streepje ( of ik ben een streepjes kijker).....Hoop voor je dat je hopelijk morgen of overmorgen toch een duidelijke test in handen mag hebben...
Ik heb deze test bij de jumbo gekocht omdat ik op vakantie ben in texel. Geen jumbo test maar in een paars doosje.. ik ga za als ik thuis ben weer testen. Heb niet het idee dat ik een menstruatie krijg. Wel heb ik lage rugpijn en een trekkerig gevoel In mijn baarmoeder. En de puntjes van me tepel zijn heel donker!
Ik leek wat te zien in een flits, maar zijn moeilijke testen als je ze moet zien als ze wat lichter zijn het tweede streepje ivm dat plastic ja. (weet ervan heb er van de week ook 2 gedaan)
Deze testen reageren pas vanaf 50 mlu, dus moet je echt al goed hcg hebben! Ik had met 5 weken knal testen met deze. Je kan beter even een kv halen. Die heeft minder nodig.