Maar ik word komende zaterdag ongesteld en zal dan 14 mei eens een test doen om te kijken of ik dan ovuleer want ik moet de 28ste mei weer ongesteld worden maar zelfs mijn app geeft nu aan dat mijn ei sprong rond de 20ste zal zijn dus ben benieuwd volgende maand ik hou jullie op de hoogte ben wel benieuwd erna
Ik moet zaterdag ook ongi gaan worden Ik zou als ik jou was om je ei op te sporen dan zodra je ongi weg is gelijk gaan testen totdat je weer ongi bent. Goedkope ovulatietesten kan je bestellen via zwanger en kids is dan gelijk volgende dag in huis. Ik zou het dan zo doen om een goede inzicht te krijgen en om je ei op te sporen want je eitje heeft zo wel erg weinig tijd om (goed) in te nestelen gezien je zo snel daarna ongi bent
Ja dat klopt ik moet volgens de site ovulatieberekenen.nl 12-16 mei mijn vruchtbare periode hebben en volgens de gynaecoloog 17 -20 mei dus dan ga ik om de dag testen. Ik heb het tot nu toe altijd aangevoeld als de ei sprong eraan zit te komen dus we zullen zien de 28ste mei moet ik inder geval weer ongesteld worden.
ik zou niet om de dag gaan testen hoor, maar ik zou elke dag gaan testen! dan weet je zeker dat je hem niet mist, om de dag is de kans groot dat je hem net mist gezien de piek niet erg lang is.
Ja dat klopt maar zodra ik merk dat mijn ei sprong eraan komt doe ik idd iedere dag testen maar tot die tijd doe ik om de dag. Maar ik moet eerst eens ongesteld worden want ben nog niet ongesteld krijg wel al een beetje buik krampen ma ja het had eigenlijk gisteren al moeten gebeuren