zoals de titel al zegt. 1 dag overtijd 11 dagen na ovitrelle. Ik heb zondag 28 oktober TP gehad van een 5 dagen oude cryo. En maandag 29-10 nog ovitrelle geprikt ivm een te korte luteale fase. Vanmorgen deze test gedaan en ook al een week last van kwaaltjes Sinds vorige week vrijdag pijn in me buik, ongi krampen. Sinds 3 dagen zere borsten en rug en sinds gister wat misselijk. Wat zeggen jullie? Zwanger? Of ovitrelle?
Ik heb geen verstand van ovitrelle. Ligt toch aan de gespoten hoeveelheid hoelang het blijft zitten? Hoeveel eenheden heb je 11 dagen geleden gezet?
Dit is een enorme knaller voor een kv. Mooi passend bij 16 dpo(als ik snel reken). Ik heb nog nooit zon knaller gezien bij ovitrelle of pregnyl dus ik denk dat je zwanger bent. Voor 100% zekerheid zou je morgen oploop moeten testen maar dat vind ik met zo'n donkere kv-test beetje gevaarlijk.
Ik heb na 13 dagen met ovitrelle nog weleens positief getest maar dat komt echt niet in de buurt van deze knaller, dit kan toch echt niet meer van de ovitrelle zijn zo een lijntje als die van jou. Dus Ik zeg ook zwangerrrrrr
Zo duidelijk is idd niet meer van de ovitrelle Ps, op 29 oktober nog ovitrelle, dan is dat 10 dagen geleden en niet 11
Ow ik heb de dag van prikken ook meegerekend heb namelijk in de ochtend geprikt. Dus vond dat ik die dag wel mee kon rekenen
Heb het ziekenhuis gemaild met een foto van de test en de vraag of ik ook nog bloed mag prikken. Hoop vandaag dan nog te kunnen gaan prikken