Sorry voor het wachten iedereen. Nou jullie hadden gelijk. Mijn CB van daarstraks is negatief. Sorry omdat ik misschien uithaalde naar jullie gisteren maar ik zit op een emotionele rollercoaster nu. Ben een wrak. Het klopt gewoon niet met mijn gevoel. Ik herkén dit van mijn eerste zwangerschap, voel me lamlendig: misselijk, duizelig, overal spierpijn, trek in raar eten, pijnlijke borsten, een soort kloppend gevoel daarbeneden dat ik toen ook had. Ik ben voor de zekerheid toch bloed gaan laten prikken, uitslag daarvan heb ik morgen. (Inderdaad, in België is dit wel de normale gang van zaken) Ik begin me nu ook meer en meer zorgen te maken over een bbz omdat de testen negatief blijven maar de symptomen zijn niet te negeren. Ik heb tot hier toe ook enkel alleen maar witverlies. Maar de spierpijn baart me zorgen en mijn vorige bevalling was een keizersnede, er spookt vanalles door mijn hoofd nu dat er iets zou misgegaan zijn met een eventuele innesteling. Maar misschien praat ik mezelf dit allemaal wel aan, ik weet wat een kinderwens met een lichaam kan doen. Meiden: pep me op alsjeblieft want ik zie het allemaal even niet meer zitten..
@Lisa890 wat vreselijk dit. Die onzekerheid! Als die kruidvat vals negatief is dan mogen die wel uit de handel zeg! Want die zag er echt hartstikke positief uit. En als de rest van je testen niet negatief waren had ik je gelijk gefeliciteerd. Ik begrijp je onzekerheid maar gelukkig heb je morgen wel meer duidelijkheid. Probeer rustig te blijven en zet het even van je af. Zoek afleiding. Voor nu kun je niet meer doen dan wachten tot morgen. Niks geen streepjes zoeken maar gewoon duidelijkheid vanuit je bloedonderzoek. Zal voor je duimen. Doe rustig aan
Ik denk dat dit over een andere predictor gaat dan degene die ik gebruikte want hier kosten die 8€ stuk. Wij hebben ook geen op=op winkels hier. Maar in elk geval vanaf nu alleen nog maar de goede testen, ik heb mijn lesje wel geleerd.
Uit ervaring weet ik dat je bij een BBZ ook gewoon positieve testen hebt. Daar hoef je mijns inziens dus niet bang voor te zijn. Wel ontzettend vervelend dat je test vals positief bleek te zijn. Geef de moed niet op! Hopelijk heb je snel een echt positieve test.
Bij een bbz zou je verder ook positief hebben getest. Wat naar van de vals-positieve test Een kinderwens kan veel met je doen, lichamelijk en geestelijk! Ik heb ook wel rondes gehad waar ik zeker wist vanalles te voelen, maar waarbij het helaas niet raak was. Wellicht houdt je lichaam je voor de gek. Een cyclus kan altijd een keer anders zijn dan normaal helaas, wellicht word je snel ongesteld en daarna hopelijk weer regelmatig (of zwanger )
Wat ontzettend vervelend!! Even ben je zo blij en nu sta je zo plotsklaps weer aan de andere kant. Ik ben bang dat er weinig opbeurende woorden zijn nu. Maar hou hoop!!
Wat ontzettend vervelend zeg... wist helemaal niet dat ze zo duidelijk vals positief konden testen! Hopelijk snel een echte positieve test!
Dacht echt dat die test positief was, ongelofelijk dat er zo'n dikke streep op kan staan en hij dan toch niet goed is. Snap dat je heel erg teleurgesteld bent en ik hoop dat je heel snel een echt positieve test in handen hebt
Echt die Kruidvat testen mogen allemaal vernietigd worden.. Bbz hoef je niet vang voor te zijn meid. Je hebt dan gewoon positieve testen namelijk. Been there done that. Hopelijk heb je snel een posi testje xxx
Wat een gemeen valse test, die was toch echt flink roze! Onvoorstelbaar dat die danntoch vals kan zijn. Mag hopen dat dit een les is voor iedereen die dit leest!!!! Veel sterkte, hoop dat je nog te vroeg bent met testen en je straks alsnog zwanger blijkt te zijn!
Echt dit is al de 4e waar van ik lees en zie dat de kv test vals is deze week. Meis wat ontzettend klote voor je. En ja hiervan mag je vloeken. Ik kan mij je frustratie en rot gevoel helemaal voorstellen. En ik kan alleen maar zeggen dat ik oprecht hoop dat je kinderwens gauw in vervulling mag gaan
Jeetje wat rot zeg! Ik had niet gedacht dat een vals positieve test zo donker zou zijn! Sterkte en stiekem hoop ik op goed nieuws van de bloedtest morgen of anders dat je snel zwanger bent!
Intussen heb ik ook telefoon van de huisarts gekregen, geen hcg te vinden in mijn bloed. Het lijkt wel even alsof ik van een roze wolk val... maar goed, even heel hard gehuild en nu mezelf wakkergeschud. Ik wacht nu mijn regels maar af.. Snap nog steeds mijn kwaaltjes niet maar dat steek ik dan op het te hard willen. Ik ga mezelf nu even belonen met een goed glas wijn... Bedankt voor jullie lieve berichten. Ik ben blij dat ik het hier kwijt kan..
Ach wat rot, gelukkig ben je nu wel in één keer zeker! Geniet van je wijntje, en volgende ronde beter!
Als ik op voorhand had geweten dat kv testen onbetrouwbaar zijn dan had ik ze nooit gebruikt geloof me.. ze komen hier nooit meer mijn deur binnen! Ik ben echt razend en triest tegelijk. hoe kan zoiets nu toch.. dat dit in de rekken ligt is echt een schande..