Positief op 4 dagen overtijd!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lisa890, 7 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ik vraag me af of dat vaak wordt gedaan want het komt schijnbaar zo vaak voor.. als iedereen die het overkomt een klacht zou indienen, zouden ze toch allang uit de handel gehaald zijn?

2. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Zolang ze zo goed verkocht worden, zal er weinig mee gedaan worden denk ik.. en denk dat ook lang niet iedereen een klacht brengt.. ik heb dat toen wel gedaan en toen stuurden ze me nog meer testen toe.. alsof ik die testen ooit nog zou gebruiken whaha

3. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    We gaan zeker klacht indienen, is gewoon onaanvaardbaar dit.. met mensen hun gevoelens spelen noem ik dit. Het zal misschien niets uithalen maar zoals je zegt misschien zijn er mensen die hetzelfde meemaken en er niets mee doen.

4. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Maar wat ik het gekste vind, is dat de testen zoveel slechter geworden zijn... toen wij zwanger probeerden worden van m’n zoontje, waren de Kruidvat testen de beste op de markt. Ze testen nooit vals positief en gaven duidelijke,streepjes al voor de NOD.
    Nu kreeg ik een paar dagen na de NOD nog steeds tuurstreepjes op de Kruidvat testen (zs is wel een miskraam geworden, maar HCG niveau op dat moment was wel gewoon goed).

Ik snap dat je testen beter maakt, maar slechter?

5. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Bijzonder idd dat ze je dan nog meer testen toesturen...

6. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Wat klote zeg!! Ik wist echt niet dat de kv testen zo erg achteruit zijn gegaan. Nou ook hier geen kv testen meer, dit gun je echt niemand met een kinderwens :(

Lisa890 vindt dit leuk.
  7. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Wow meid. Dat is even een heftige rollercoaster. Hopelijk heb je van je wijntje kunnen genieten en fijn dat de huisarts rap belde met de uitslag.

Wat een bizar verhaal heb je , hopelijk snel een echte positieve test!

Veel sterkte!!

Lisa890 vindt dit leuk.
  8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Nou en die verdien je hoor. Neem die hele fles maar en de volgende dag weer door. Echt lullig zon vals positieve test. Gelukkig wel duidelijkheid nu. Sterkte

9. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Jasses... dat is echt niet ok! Was een super duidelijke test. En als je dan al eventjes bezig bent, super gelukkig met je zwangerschap en dan blijkt: er is nooit iets geweest, ik was blij met niks... dan is dat echt heel erg naar. Sterkte ermee. Hopelijk kun je snel door.

nneah vindt dit leuk.
  10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Er was zelfs een tijd dat ik bij andere merken testen echt dacht (en zei); waarom doe je in vredesnaam geen kv-test.

Het verschil in kwaliteit vind ik ook heel duidelijk als je kijk naar de cb digitale. Bij de goede kv-testen had je soms al 3 dagen een licht (oplopend) streepje voordat je cb zwanger zei. Het streepje moest dan echt al duidelijk zijn. Nu is het streepje op de kv bijna niet op de foto te krijgen terwijl de cb al zwanger zegt.

11. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de lieve berichtjes iedereen, dat helpt me echt.. :)
    We hebben al wel wat maanden achter de rug waarop het niets was en dan voel ik me ook wel triest als mijn regels erdoor komen, maar dit is nog een heel ander gevoel.. ik heb een paar uur écht gedacht van "Yes we zijn zwanger! En hoe zal ons zoontje reageren, en wanneer vertellen we het aan de familie, ..." en echt heel het euforisch gevoel erbij. Mijn man door het dolle heen toen ik hem de test toonde...
    Ik mag er niet teveel bij stilstaan want het haalt toch niet uit. Maar ik moet eerlijk zijn, ik zit echt in een zware dip nu.
    Plus ook het gepieker: waarom komen mijn regels er niet door? 1 week overtijd nu terwijl mijn cyclus heel voorspelbaar is sinds 6 maanden. Kan ik ze op een of andere manier opwekken? Want de tijd tikt maar door.. ik weet dat ik niet zwanger ben dus wil liefst zo snel mogelijk aan de volgende ronde kunnen starten... :(

12. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Ik vind het echt zo rot voor je :(

Je kan altijd aan je huisarts vragen wat er mogelijk is. Er bestaat wel medicatie om je menstruatie op te wekken dacht ik.

Maar ik bedacht me net, misschien reageerde de test op je eisprong? Of wie weet sla je 'gewoon' een cyclus over, dat gebeurt wel eens.. Ik hoop in ieder geval dat je gauw duidelijkheid hebt.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  13. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Dit zou idd wel een verklaring kunnen zijn voor eenmalig een streepje op de test??

14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Dat zijn dan echt tuurstreepjes. Dit is gewoon weer zo’n foute test van kV. Echt jammer dat ze zo slecht zijn geworden. Misschien tijd voor een topic: ‘KOOP GEEN KV TEST!’

En het waarom: geldbesparing door met een slechtere fabrikant in zee te gaan?

@Lisa890 echt ontzettend kut dit. Je plant je hele toekomst al met zo’n test... maar jou tijd komt nog wel. Ik voorspel dat je nog dit jaar een mooie test (predictor please) in handen hebt!

En opeens een week overtijd had ik onlangs ook. Terwijl ik super regelmatig ben normaal. Ik had niet eens stress of zo, gebeurde gewoon.

15. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Intussen zijn mijn regels begonnen! Nog niet vaak zo blij geweest om bloed te zien. Deze maand wil ik duidelijkheid. Ik dacht altijd als ik begin met temperaturen en ovulatietesten ben ik er teveel mee bezig en lukt het helemaal niet maar hier zitten we dan in ronde 9 en nog niet raak, dus vanaf morgenvroeg temperaturen en ineens CB ovulatietesten vanaf volgende week.

Ik lees op internet dat als je cyclus langer is dan 40 dagen dat je dan waarschijnlijk geen eisprong hebt, zou ik er dan deze maand ook geen gehad hebben? Want het was net 40 dagen nu.
    Bedankt voor alle reacties dames, blij dat ik op jullie steun kan rekenen!

16. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik heb geregeld een cyclus van 41 dagen met een eisprong :)

Lisa890 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina